De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" Jag är ju ingen annan än polis polis potatisgris " sa Evelina
10 feb, 2014 00:00
|
|
Borttagen
|
" Sluta! Du gör bara ditt jobb! Jag tycker att du är fantastisk, sa Tod
10 feb, 2014 00:01
|
|
Borttagen
|
" Du är den enda av eleverna som tycker om mig " sa Evelina
10 feb, 2014 00:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-10 kl. 00:13
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( du menar evelina?)
" Är jag?, sa Tod
10 feb, 2014 00:12
|
|
Borttagen
|
( Ja det menar jag kommer logga ut och stänga av datorn och logga in på mobilen)
" Ja det är det " sa Evelina
10 feb, 2014 00:14
|
|
Borttagen
|
( ok)
" Hur kan man inte tycka om dig?, sa han
10 feb, 2014 00:16
|
|
Borttagen
|
" Jo jag är skolpolis och är för sträng tycker många " sa Evelina
10 feb, 2014 00:21
|
|
Borttagen
|
" Du gör bara ditt jobb, sa Tod
10 feb, 2014 00:26
|
|
Borttagen
|
" Ett jobb som får dom flesta att hata mig " sa Evelina
10 feb, 2014 00:32
|
|
Borttagen
|
" Strunta i dem som hatar dig, sa Tod
10 feb, 2014 00:37
|
Du får inte svara på den här tråden.