Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Ja. Och våga inte kämpa emot eller säga ett knyst, det kommer bli synd om din kille då. Fattaru? Bra." Jag tog tag i hennes armbåge.
"Du kanske undrar varför jag gav upp där ute på fältet? Det var för att jag var ombedd att göra det. Jag skulle komma nära dig, För att du har en sak vi vill ha." Jag log lite.
3 nov, 2013 12:49
|
|
Borttagen
|
Jag vågade inte göra någonting.
3 nov, 2013 12:50
|
|
Borttagen
|
Jag lyfte upp henne och hoppade ut genom fönstret.
3 nov, 2013 12:51
|
|
Borttagen
|
Mina tårar trängde fram som alltid när jag var rädd.
3 nov, 2013 12:53
|
|
Borttagen
|
Jag sprang fort ifrån huset och snart var vi framme på flygplatsen.
Jag satte ner Sanna och tog ett hårt tag om hennes han i stället.
Sedan åkte vi iväg på bästa flyg.
3 nov, 2013 12:56
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp på honom.
"Vad är det du vill ha?"
Viskade förfärat.
3 nov, 2013 12:58
|
|
Borttagen
|
"Tyst." Väste jag och grep hårdare om hennes arm.
3 nov, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Jag svalde. Han tog så hårt att det kändes som om armen skulle gå av.
Så småningom sjönk planet och snart hade Dean dragit med mig ut ur planet.
3 nov, 2013 18:02
|
|
Borttagen
|
"Hungrig?" Frågade jag och utan att vänta på svar köpte jag en stor macka, en muffins och en flaska läsk som jag gav till henne.
3 nov, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
"Tack..."
Mumlade jag och vi satte oss vid en bänk.
3 nov, 2013 18:26
|
Du får inte svara på den här tråden.