(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Jag vet inte riktigt..
29 sep, 2013 19:21 |
|
Queen Boo
Elev |
"Okej "
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 19:30 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade, gäspade och sträckte på mig.
29 sep, 2013 19:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Steg hördes ocj en nyckel sattes i låset. "Sov" morrade jsg och la mig snabbt ner
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag låtsades sova.
29 sep, 2013 20:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Dörren öppnades
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Jag kände mig superrädd.
29 sep, 2013 20:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag andades tungt
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Steg närmade sig mig.
29 sep, 2013 22:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Det var flera personer. Någon lyfte upp mig
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 06:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen