(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
Albin kröp ihop i hörnet och önskade att han inte var där
22 jun, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
gömer du dig ? är du rädd för mig? sa Rösten & skrattade
22 jun, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
" Eh ja sa Albin med rädsla i rösten
22 jun, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
men hur kan du vara rädd för mig? sa Rösten
22 jun, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
" Du verkar galen sa Albin
22 jun, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
jag är inte galen sa rösten
22 jun, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
Albin kröp ihop vem var rösten??
22 jun, 2013 20:37
|
|
Borttagen
|
jag är ... mig sa Rösten & en flicka kom fram
22 jun, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 21:18
|
Du får inte svara på den här tråden.