Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
11 jan, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Nytt avsnitt ikväll
Vet dock vad som kommer hända D: 11 jan, 2012 19:27 |
|
Adina
Elev |
Bara jag som vill att Blaine ska få mer storyline?
Alltså INTE som han har nu. Nu har han ALL screentime, men INGEN storyline. Typ, han finns i TV-rutan hela tiden, men han har egentligen ingen handling eller bakgrundshistoria. Jag tyckte om Blaine i början, när det bara var meningen att han skulle stanna i ett par avsnitt, och att det bara var meningen att han skulle vara plot device åt Kurt. Det är helt okej, eftersom hela hans karaktär gick ut på att han inte har någon egen karaktärsutveckling, utan att han stödjer Kurt i sin karaktärsutveckling... Men nu när han har varit med så länge som han har, tycker jag att han borde ha en egen bakgrundshistoria, att Blaine och Kurt inte bara behöver existera som en enhet. :) 11 jan, 2012 21:43 |
|
hyperion
Elev |
^Blaine borde försvinna
(Vad många edits det blev, men klarar inte stavfel, haha) ![]()
11 jan, 2012 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-11 kl. 21:46
|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 jan, 2012 21:45 |
|
ebkati
Elev |
Älskar Blaine, men skulle vara kul att se honom utan Kurt med egen storyline. Skulle vara kul att se hur hans liv är, för det vet man ju inte särskilt mycket om.
Klagar dock inte över när det är Klaine, så bäst. http://remuslupiin.tumblr.com/ 11 jan, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ebkati: Älskar Blaine, men skulle vara kul att se honom utan Kurt med egen storyline. Skulle vara kul att se hur hans liv är, för det vet man ju inte särskilt mycket om. Klagar dock inte över när det är Klaine, så bäst. Precis. Han är fin att ha där men han behöver en story om han ska vara där. '-' MER MAKT ÅT MIKE/TINA! ( Mike är en av mina favoriter, han verkar störtskön. :] ) 11 jan, 2012 22:43 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ebkati: Älskar Blaine, men skulle vara kul att se honom utan Kurt med egen storyline. Skulle vara kul att se hur hans liv är, för det vet man ju inte särskilt mycket om. Klagar dock inte över när det är Klaine, så bäst. Precis. Han är fin att ha där men han behöver en story om han ska vara där. '-' MER MAKT ÅT MIKE/TINA! ( Mike är en av mina favoriter, han verkar störtskön. :] ) Blaine är så bra, men rädd att jag ska tröttna på honom om han inte får något eget. Så vill väldigt gärna att han får det. Och JA. Mycket mer Mike/Tina, verkar fantastiskt bäst men det är alldeles för lite av dom. Vill se om de är lika bra som det verkar. http://remuslupiin.tumblr.com/ 11 jan, 2012 22:48 |
|
Celebikai
Elev |
12 jan, 2012 16:13 |
|
hyperion
Elev |
Tina: Hi everyone, the solo I've prepared for today--
Blaine: She doesn't even go here!!! Tina: What? Yes, I do. I've been here since the first episode. Longer than you. Blaine: Wait, is that true? Will: Um, I dunno. Writers, can we get some confirmation on this? Director: Actually, Ryan, Ian and Brad aren't here today. Everything--everything they had to do for this episode, they uh--they mailed it in. Tina: You know what? FUCK YOU. I have been in show business SINCE I WAS THREE. I was ON BROADWAY at ten. What do you want? Another Blaine solo? Another song at the height of its popularity--like a Tom Jones or Robin Thicke number? Or maybe just let him continue to exhaust the Katy Perry songbook? I am tired of being overlooked, browbeaten and thrown under the bus. I quit. You all can GO TO HELL. Kurt: Word. AHAHHAHAH ♥ ![]()
12 jan, 2012 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen