Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Det får du! ^^ Jag har pumpajuice, hemmalagad kola, Bertie Botts bönor i alla smaker och chokladgrodor i handsfacket Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Victoire Weasly: Haha du har rätt, men never mind. Skrivet av PotterHunger: VW: Jag skulle aldrig överge dig! Vad gör man inte för sina klasskamrater på Hogwarts? ^^ Är vi klasskamrater? Annars är vi väl bara i samma awesome elevhem. När fyller du år? Jag är 14 Sak samma, jag vill åka med dig i alla fall Läs min profil för info... 1 sep, 2012 12:40 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Ska vi göra en tråd och så får dom andra hoppa in sen? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Någon annan som vill vara med? Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med Jag är gärna med! Yaay Wihu! Ja!
1 sep, 2012 12:41 |
|
amanda1104
Elev |
Ska jag fixa tråden?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2012 12:41 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Victoire Weasly: Det får du! ^^ Jag har pumpajuice, hemmalagad kola, Bertie Botts bönor i alla smaker och chokladgrodor i handsfacket Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Victoire Weasly: Haha du har rätt, men never mind. Skrivet av PotterHunger: VW: Jag skulle aldrig överge dig! Vad gör man inte för sina klasskamrater på Hogwarts? ^^ Är vi klasskamrater? Annars är vi väl bara i samma awesome elevhem. När fyller du år? Jag är 14 Sak samma, jag vill åka med dig i alla fall Åhhh... Me like ~MY TUMBLR~ 1 sep, 2012 12:44 |
|
amanda1104
Elev |
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:48 |
|
M00NSTER
Elev |
Det är dålig sikt här med bilen men jag börjar mitt femte år !
Tror ni att vi kommer få en bra lärare i försvar mot svartkonst i år ?
1 sep, 2012 13:07 |
|
amanda1104
Elev |
Hoppas det... Ska jag skriva in dig i rollspelet?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
Hoppas det blir nån som Lupin ♥
1 sep, 2012 13:11 |
|
amanda1104
Elev |
Hoppas det inte blir någon som Lockman
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen