Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
((^^ Vad bra du rollar Dominus
Annabeth orkade inte med den tryckta stämningen i rummet. Hon reste sig sakta, och tittade på Dominus. Nej, inte tittade. Hennes blick var riktad åt det hållet, men hon såg inte någonting - hon tvivlade på att hon någonsin skulle kunna göra det igen. "Ja-Jag går upp till mitt rum." Hon styrde stegen ut ur kontoret, innan någon kunde protestera. Kanske var det en dröm? Kanske skulle den sluta när som helst nu? Hon kanske fortfarande var hemma hos sin pappa? Väl framme vid rummet, så gick hennes hand automatiskt ner till fickan, och till hennes stora förvåning så låg nyckeln kvar. Hon låste upp, och gick in. Annabeth satte sig på sängen. Nu när hon äntligen var ensam, började den riktiga gråten. Tårarna forsade ner för hennes kinder, och hon hulkade högt. Hela hon darrade av gråt. Hon grät inte bara för att hennes pappa dött. För första gången på länge lät hon sorgen och raseriet över att hennes mamma lämnat henne komma ut. När tårarna tog slut, kände Annabeth hur tröttheten slog till. Hon sjönk ner på sängen, och somnade direkt. En sömn helt utan drömmar. Som hennes liv. ((Är jag en drama-queen? För när jag läser om mitt inlägg så är det alltid löjligt dramatiskt... xD)) ![]()
3 aug, 2012 10:27 |
|
Lupinfan
Elev |
((Är det okej om jag ändrar min kraft lite, eftersom jag inte har visat några tecken på den?
I så fall, skulle jag vilja skifta form till vadsomheldst, om det inte är för mycket begärt? :3)) Will slog upp ögonen. Strupen kändes torr som sand, och det värkte nästan överallt, speciellt i armen. Först kom han inte ihåg något alls, och när minnena kom tillbaka var det inte så mycket att komma ihåg. Jag måste sett löjlig ut när jag ramlade ihop, tänkte han. Några meter bort fanns en vattenkran, och törsten blev överväldigande när han såg den. Resten av rummet var sparsamt möbelerat, och Will själv låg på en sjukhussäng av något slag. Det fanns inga personer i närheten som kunde hjälpa honom med vattnet, så han försökte sätta sig upp, men världen snurrade så mycket så att han fick lägga sig igen. Tillslut stängde han ögonen och somnade.
3 aug, 2012 10:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
(( ^^ Ohhhh!!!!!!! Då är du som ... i HoO!
Kan det vara nästa dag snart? c: Klockan är typ ett på natten, och alla kan väl inte stå i rektorns kontor hela natten Har själv inget att skriva...)) ![]()
3 aug, 2012 10:50 |
|
Lupinfan
Elev |
3 aug, 2012 10:56 |
|
Ginny!!!!
Elev |
(( Nope, men eftersom du läser PJO just nu, och kanske kommer läsa HoO senare, så vill jag inte säga vem som är som Will... xD))
![]()
3 aug, 2012 11:02 |
|
Lupinfan
Elev |
3 aug, 2012 13:40 |
|
saganda
Elev |
((Okej. Nu får Dominus mystiskt transferera Francesca och Jackson till deras rum.))
"Dags att gå tillbaka till era rum. Försök att inte tänka med på det som hänt ikväll. Imorgon ska vi träffas för att reda ut det här" ljuder Dominus röst genom rummet. Han ser på Francesca och Jackson, som inte verkar förmögna att ta sig till sina rum. Han gör en liten gest med handen, och de försvinner i en ljusblixt. Säkert tillbaka på sina rum. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 3 aug, 2012 16:03 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Lupinfan, läs PJO först, annars förstår man inte HoO...
Jag kan inte skriva, för Annabeth sover, och det är ju inte morgon än...?)) ![]()
3 aug, 2012 20:50 |
|
Lupinfan
Elev |
((Jag har läst PJO 1-4, och ska läsa 5
Kan inte någon hälsa på mig på morgonen, skulle vara kul med besök :3))
3 aug, 2012 21:08 |
|
Ginny!!!!
Elev |
(( Nu gick vi OT med PJO...
Jag kan komma på besök c: Eller Annabeth kan det. Fast om du inte vill ha en zombie utan föräldrar på besök, så gör det inget Kan vi säga att det var morgon nu?)) ![]()
3 aug, 2012 21:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen