Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
4: Haha, har en av varje ras
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 07:56 |
|
Hermia
Elev |
2
Once a MADling, always a MADling 19 aug, 2012 08:04 |
|
LauraTree
Elev |
2
19 aug, 2012 08:26 |
|
me.
Elev |
Nej, men jag har tänkt lite på att spara till en!
19 aug, 2012 08:31 |
|
95mas
Elev |
19 aug, 2012 08:42 |
|
Borttagen
|
1-2 jag hade en drake tills i går
19 aug, 2012 08:49 |
|
tonks001
Elev |
2 tror jag i love
19 aug, 2012 09:14 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
19 aug, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
2
19 aug, 2012 11:07 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ja, jag har just nu en ganska gammal drake som heter Ralf (Ungersk taggsvans). Av någon anledning vill jag alltid bara ha en drake åt gången, och jag har haft en av varje sort (Iris = svensk kortnosing, Anne = walesisk grön och Lukas = kinesisk eldboll). Vila i frid kära drakar!
19 aug, 2012 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen