Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ ja det lät ju...normalt xD
13 jun, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
sätter på det okända o äter frukost *myser ner sig i sängen*
13 jun, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Det okända är roligt
Är jag den enda som börjar gråta till extream homemakover?? XD 13 jun, 2012 13:24 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
^ haha skönt att veta att jag inte är ensam om det xD jag ser det inte så ofta för at jag lyckas missa det xD
13 jun, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
AlexZz, hur går det med spelen?
13 jun, 2012 13:27 |
|
AlexZz
Elev |
^
^ Det är så rörande att se dem bli hjälpta när de behöver det. :3 *Sitter och skriver utan att kolla på skrivbordet... ♥* ^ DET GÅR FRAMÅT! XD Säger vi... . .
13 jun, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
^ aa verkligen
Duktig dubår xD jag suger på att göra det xD 13 jun, 2012 13:28 |
|
AlexZz
Elev |
^ Mhm.
Det går bra så länge jaf skriver saker jag skrivit förut! . .
13 jun, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
^ haha men det är ändå bra xD men jag antar att man får öva xD
13 jun, 2012 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen