Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
8 okt, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Okej nu är det lite så att alla läsare har olika åsikter om vad de tycker ska hända i slutet.. och eftersom jag bara har två val måste jag välja ett av de och då kommer kanske hälften bli besvikna.. Men uh, jag måste sluta på nåt sätt och det blir det ena eller det andra så jag hoppas ni inte känner att ni har läst hela denna FF i onödan ifall jag slutar på det sättet ni inte vill ♥
8 okt, 2012 21:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej nu är det lite så att alla läsare har olika åsikter om vad de tycker ska hända i slutet.. och eftersom jag bara har två val måste jag välja ett av de och då kommer kanske hälften bli besvikna.. Men uh, jag måste sluta på nåt sätt och det blir det ena eller det andra så jag hoppas ni inte känner att ni har läst hela denna FF i onödan ifall jag slutar på det sättet ni inte vill ♥ Gör som du vill ♥ Så länge vi når sida 90... Nä, jag skoja lite bara.. hehe... typ ..... He ![]()
8 okt, 2012 21:27 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej nu är det lite så att alla läsare har olika åsikter om vad de tycker ska hända i slutet.. och eftersom jag bara har två val måste jag välja ett av de och då kommer kanske hälften bli besvikna.. Men uh, jag måste sluta på nåt sätt och det blir det ena eller det andra så jag hoppas ni inte känner att ni har läst hela denna FF i onödan ifall jag slutar på det sättet ni inte vill ♥ Du vet redan vad jag tycker xD
8 okt, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
HarryPotterr: Du vet redan vad jag tycker x3
8 okt, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ah fast jag har halvt som halvt glömt bort xDHarryPotterr: Du vet redan vad jag tycker x3 8 okt, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det med Mione Skrivet av Borttagen: ah fast jag har halvt som halvt glömt bort xD HarryPotterr: Du vet redan vad jag tycker x3 Och bort med Ron <: 8 okt, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ah juste men nej tyvärr lilla andrea, Ron skall ICKE dö Skrivet av Borttagen: Det med Mione Skrivet av Borttagen: ah fast jag har halvt som halvt glömt bort xD HarryPotterr: Du vet redan vad jag tycker x3 Och bort med Ron <: 8 okt, 2012 22:12 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra! Ron är inte min favoritkaraktär men jag älskar när han mussuppfattar allt...^_^Skrivet av Borttagen: ah juste men nej tyvärr lilla andrea, Ron skall ICKE dö Skrivet av Borttagen: Det med Mione Skrivet av Borttagen: ah fast jag har halvt som halvt glömt bort xD HarryPotterr: Du vet redan vad jag tycker x3 Och bort med Ron <: 9 okt, 2012 08:02 |
|
viktor
Elev |
Meeer awsome
9 okt, 2012 08:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen