Maffian ala Harry Potter
Forum > Quidditchplanen > Maffian ala Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 18:58 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: Haha du var riktigt duktig Alex xD hahaKlart ni hade! Fattar inte att ni inte listade ut det innan Seriöst! Hur många som dog, dog inte efter att de röstat på mig eller att jag röstat på dem och de inte dött? XD ^_^ I MADE IT TO FREAKING TOP 3! Så nu undrar jag om nån är intresserad av en tredje omgång?? :p Course I am! OCH SÅKLART JAG ÄR INTRESSERAD! . .
14 maj, 2012 18:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: Haha du var riktigt duktig Alex xD hahaKlart ni hade! Fattar inte att ni inte listade ut det innan Seriöst! Hur många som dog, dog inte efter att de röstat på mig eller att jag röstat på dem och de inte dött? XD ^_^ I MADE IT TO FREAKING TOP 3! Så nu undrar jag om nån är intresserad av en tredje omgång?? :p Alltid! *räcker upp hand för att visa att jag vill vara med i omgång tre* 14 maj, 2012 18:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 18:59 |
|
AlexZz
Elev |
14 maj, 2012 19:01 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Tänker vara med denna gång! Var tvungen att dra mig undan förra! Annars skulle jag dö på en gång ju!
*räcker upp handen* AlexZz, har gett upp din fan-clubb för CHo Chang? 14 maj, 2012 19:01 |
|
AlexZz
Elev |
^ Nu ska du inte tro något sånt om mig. Jag hade ju trots allt vetat om du va ond eller god men inte om du va goond (Peeves)
. .
14 maj, 2012 19:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-14 kl. 19:03
|
|
Narcissa Lestrange
Elev |
14 maj, 2012 19:03 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av AlexZz: ^ Nu ska du inte tro något sånt om mig. Jag hade ju trots allt vetat om du va ond eller god men inte om du va goond (Peeves) Hur hade du vetat de? Jag hade ju kunnat varit god eller Peeves! 14 maj, 2012 19:05 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av AlexZz: ^ Nu ska du inte tro något sånt om mig. Jag hade ju trots allt vetat om du va ond eller god men inte om du va goond (Peeves) Hur hade du vetat de? Jag hade ju kunnat varit god eller Peeves! :3 För att jag var ond! I KNOWW ALL! D: How dare you question me!? . .
14 maj, 2012 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen