Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione_33
Elev |
Jag vill tipsa om en fanfiction jag tycker är bra och det är Beatas som heter Lilly Potters första år! Läs den Nymfadora Tonks! Om du gillar långa kapitel är det en fanfiction för dig
"Can you dance like a Hippogriff?" 21 mar, 2011 17:26 |
|
Ron
Elev |
Ska försöka få till ett ganska långt kapitel
We're all wizards, even Ron. 22 mar, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
bra ♥
22 mar, 2011 15:47 |
|
jan
Elev |
22 mar, 2011 16:06 |
|
Ron
Elev |
Det blev som vanligt. Hinner inte med ett längre.. Hoppas det duger så länge.. ♥
Kapitel 30 - Ett tecken Ron och Ginny var fortfarande i täten. Harry och Andy gick en bit efter dom och pratade en hel del. Dom verkade ha mycket gemensamt, vilket gjorde Ron glad. Trots att han och Harry känt varandra sen dom var små så visste Ron att Harry och han var väldigt olika. Ron hade alltid haft en mysig och varm familj, fått mycket kärlek och upplevt mycket glädje. Medans Harry upplevt det motsatta. Lite kärlek om ens någon alls. Inte haft något kul alls förrän han åkte ifrån sitt "hem". Det var bara svårt för Ron att förstå allt Harry fått gå igenom. Men så klart hade Ron alltid försökt men det är svårt att förstå något man aldrig varit med om trots allt. Ginny gick tyst brevid Ron. Hon kände sig trött och hungrig men sa så klart inget om det. Hon förstod ju att alla var hungriga och trötta, det var inget att gnälla över. Hermione hade det säkert värre än dom, tänkte hon och ökade stegen. Det hade Ginny så klart rätt om. Hermione hade det värre, mycket värre.. Natten var här. Stjärnorna blänkte, Ron log lite. Det kändes som ett tecken. Att allt skulle bli bra. Att han skulle finna sin älskade. Men han hade också en annan känsla i kroppen. Som att dom måste skynda sig, som att tiden höll på att rinna ut. - Vi måste nog slå upp tält här. sa Ron och började kolla omkring sig. Det var ett stort skogsområde. Träden var breda och höga, Ron satte sig ner under ett av träden. Han lutade huvudet mot stammen för att vila. Han hade inte märkt hur trött han verkligen var. Efter några sekunder somnade han, sittandes under ett träd. Några minuter senare vaknade Ron med ett ryck. Någon skrek. Ron reste sig snabbt upp. Slet fram trollstaven från innerfickan på jackan och sökte med blicken efter de andra. Men ingen syntes till. Ron kände paniken komma. - Ginny?! Harry?! Andy?! skrek han nervöst. Men ingen varken syntes eller hördes..... We're all wizards, even Ron. 22 mar, 2011 16:49 |
|
jan
Elev |
Jätte bra mer snällan
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
22 mar, 2011 16:58 |
|
miliksom
Elev |
22 mar, 2011 17:18 |
|
Moldemort
Elev |
Superbra! Älskar det!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 22 mar, 2011 17:19 |
|
Luna 1
Elev |
22 mar, 2011 17:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Ron: Det blev som vanligt. Hinner inte med ett längre.. Hoppas det duger så länge.. ♥ Kapitel 30 - Ett tecken Ron och Ginny var fortfarande i täten. Harry och Andy gick en bit efter dom och pratade en hel del. Dom verkade ha mycket gemensamt, vilket gjorde Ron glad. Trots att han och Harry känt varandra sen dom var små så visste Ron att Harry och han var väldigt olika. Ron hade alltid haft en mysig och varm familj, fått mycket kärlek och upplevt mycket glädje. Medans Harry upplevt det motsatta. Lite kärlek om ens någon alls. Inte haft något kul alls förrän han åkte ifrån sitt "hem". Det var bara svårt för Ron att förstå allt Harry fått gå igenom. Men så klart hade Ron alltid försökt men det är svårt att förstå något man aldrig varit med om trots allt. Ginny gick tyst brevid Ron. Hon kände sig trött och hungrig men sa så klart inget om det. Hon förstod ju att alla var hungriga och trötta, det var inget att gnälla över. Hermione hade det säkert värre än dom, tänkte hon och ökade stegen. Det hade Ginny så klart rätt om. Hermione hade det värre, mycket värre.. Natten var här. Stjärnorna blänkte, Ron log lite. Det kändes som ett tecken. Att allt skulle bli bra. Att han skulle finna sin älskade. Men han hade också en annan känsla i kroppen. Som att dom måste skynda sig, som att tiden höll på att rinna ut. - Vi måste nog slå upp tält här. sa Ron och började kolla omkring sig. Det var ett stort skogsområde. Träden var breda och höga, Ron satte sig ner under ett av träden. Han lutade huvudet mot stammen för att vila. Han hade inte märkt hur trött han verkligen var. Efter några sekunder somnade han, sittandes under ett träd. Några minuter senare vaknade Ron med ett ryck. Någon skrek. Ron reste sig snabbt upp. Slet fram trollstaven från innerfickan på jackan och sökte med blicken efter de andra. Men ingen syntes till. Ron kände paniken komma. - Ginny?! Harry?! Andy?! skrek han nervöst. Men ingen varken syntes eller hördes..... bra!!!! när kommer det mer? 22 mar, 2011 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen