myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
16 mar, 2012 21:20 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av kya: ^ Jag fick ett email i alla fall. Och så står det här! ovanför First Name och det där. Jag bara yaay registrera sen du måste vänta tills juli då typ dog ja ![]()
16 mar, 2012 21:29 |
|
Solkatten
Elev |
Varför får jag aldrig något mail!?!?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 21:32 |
|
Matizze
Elev |
Kan någon hjälpa mig? Jag har ett trauma...
Eh, jag vill vara en Slytherinare men ja har gjort några test om vilket hem jag passar bäst i och det är Ravenclaw... Ja, vilket ska jag välja? Det jag vill ha eller det som jag tydligen passar bäst i? ![]()
16 mar, 2012 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Matizze: Kan någon hjälpa mig? Jag har ett trauma... Eh, jag vill vara en Slytherinare men ja har gjort några test om vilket hem jag passar bäst i och det är Ravenclaw... Ja, vilket ska jag välja? Det jag vill ha eller det som jag tydligen passar bäst i? Ta det du vill ha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 21:39 |
|
Matizze
Elev |
16 mar, 2012 21:39 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
16 mar, 2012 21:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är sur!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 22:03 |
|
Galaxus
Elev |
16 mar, 2012 22:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är beta medlem men får inget f'kking mail -__- akdsjdnskf
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen