Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
1 feb, 2013 19:39 |
|
moaskywalkr
Elev |
sluta vara så blyg jag gillar dig men är bara för lat/blyg för att säga det
starta bara en konversation så hänger jag på ok snälla ;_; 1 feb, 2013 19:45 |
|
Myling
Elev |
Du asså... Jag gillar dig nog för det flaxar i magen och när du säger vissa saker så ryser det på ryggen ibland. Men du får inte veta hur mycket jag gillar dig än.
1 feb, 2013 19:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 feb, 2013 19:48 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: du jag gillar dig, vill du typ hänga på alla hjärtans dag med mig? ![]() MUMS! 1 feb, 2013 19:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: du jag gillar dig, vill du typ hänga på alla hjärtans dag med mig? hello soulmate
1 feb, 2013 19:51 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: du jag gillar dig, vill du typ hänga på alla hjärtans dag med mig? hello soulmate Hello!MUMS! 1 feb, 2013 19:53 |
|
leumas vän
Elev |
1 feb, 2013 19:58 |
|
scarhead
Lärare |
1 feb, 2013 21:05 |
|
DarkBells
Elev |
1 feb, 2013 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen