@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 15:43 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! ![]()
24 nov, 2012 15:45 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Ska kanske baka lussebullar idag ♥ NEJ DET HÄR ÄR INTE ACCEPTABELT! Första advent bro. Annars är det fusk! Bakade ändå inte haha. Var för lat och tycker jag är lite tidig med julen
24 nov, 2012 15:49 |
|
Jinora
Elev |
Dat reaction xD
24 nov, 2012 15:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Alltså detta är fusk! Jag åkte hem från stan lite tidigare än mamma och Miranda på grund utav min mensvärk och nu... De träffade Lasse Berghagen, Peter Jöback, Erick och Matias i E.M.D Shit vilken otur. o_O xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 15:50 |
|
joel9324
Elev |
OMG har gått upp i followers på tumblr. snart 200 omg omg omg
borde ha en tumblrfest på tumblr hahah ♥
24 nov, 2012 15:53 |
|
Solkatten
Elev |
Påven Gregorius XIII skar bort tio dagar ur historien för att få styr på kalendern. Därför existerar inte dagarna mellan 5:e och 14:e oktober 1582.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 16:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! smakar gamlingschoklad.
24 nov, 2012 16:05 |
|
Tikis
Elev |
24 nov, 2012 16:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! smakar gamlingschoklad. men nej så smaklöst är det verkligen inte! eller fortf beror på vilken men aaa ![]()
24 nov, 2012 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen