@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Av någon konstig anledning tycker jag att Knizzlare och Katla är lika. Och Pixi och Pixie... Jahapp.... Min syster och min bästis är inte de minsta lika, lixom en vacker och snäll person, och en syster..., och jag och en random? Jag vet ärligt inte hur Pixi ser ut, men jag hoppas inte hon är lik mig, varken på sättet eller på utseendet. Jag gillar inte mig. Namnet är väl det enda. ![]() 24 nov, 2012 15:12 |
|
Knizzlare
Elev |
24 nov, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
thanksssss :3 24 nov, 2012 15:14 |
scarhead
Lärare |
24 nov, 2012 15:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
24 nov, 2012 15:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alltså detta är fusk!
Jag åkte hem från stan lite tidigare än mamma och Miranda på grund utav min mensvärk och nu... De träffade Lasse Berghagen, Peter Jöback, Erick och Matias i E.M.D 24 nov, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag vill! *räcka upp handen*Nån som typ har lust att uggla?? *tjejmedingetlivhärborta* 24 nov, 2012 15:34 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 15:38 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kaiia Det är faktiskt fint tänkt av dem Jag ligger två år efter för att alla säger att jag måste bli klar med skolan, fast jag har mått dåligt psykiskt och fortfarande gör det. Jo, det tycker jag också, även om det skulle kännas mycket bättre att faktiskt bara klara av allt som vanliga människor gör >.< Vad pluggar du? ![]() ![]()
24 nov, 2012 15:38 |
|
acciomuffin
Elev |
24 nov, 2012 15:39 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen