@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Varför kan mitt hår inte bara vara rakt och fint och platt WHY
24 nov, 2012 11:49 |
|
MystiqueRed
Elev |
Youtubern Myles Dyer började nyss chatta med mig på facebook! Seriöst!!
24 nov, 2012 11:52 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi? Alla tror jag 24 nov, 2012 11:52 |
|
Ginny00
Elev |
Nej om vi skulle nörda tumblr en stund..
24 nov, 2012 11:54 |
|
Flismos
Elev |
Utmana mej
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 11:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi? Alla tror jag Fast om Amerika öppnar dem den 25 december så är det ju inte alla. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 11:59 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi? Alla tror jag Fast om Amerika öppnar dem den 25 december så är det ju inte alla. Jag sa alla för att jag visste att du skulle räkna ut att jag inte räknade med Amerika då ag redan sagt att dom öppnar 25:e 24 nov, 2012 12:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jinora: Skrivet av Solkatten: Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi? Alla tror jag Fast om Amerika öppnar dem den 25 december så är det ju inte alla. Storbrittannien öppnar 25 december - eftersom Harry och hans vänner gör det ^^ 24 nov, 2012 12:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: ... och så har de sålt alla kattungar, så jag kommer antagligen inte få en katt. Känns ju bra... Kika på ngn annan kull? 24 nov, 2012 12:02 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vet inte om jag ska lämna den här sidan. Jag vet inte om jag betyder något här mer, om jag orkar stanna. Allt känns bara förvrängt och fel.
24 nov, 2012 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen