Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8893 8894 8895 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Varför kan mitt hår inte bara vara rakt och fint och platt WHY

24 nov, 2012 11:49

MystiqueRed
Elev

Avatar


Youtubern Myles Dyer började nyss chatta med mig på facebook! Seriöst!!

24 nov, 2012 11:52

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Gör alla i Skandinavien det?

Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e

Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi?

Alla tror jag

24 nov, 2012 11:52

Ginny00
Elev

Avatar


Nej om vi skulle nörda tumblr en stund..

24 nov, 2012 11:54

Flismos
Elev

Avatar


Utmana mej

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

24 nov, 2012 11:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Gör alla i Skandinavien det?

Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e

Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi?

Alla tror jag

Fast om Amerika öppnar dem den 25 december så är det ju inte alla.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 nov, 2012 11:59

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Gör alla i Skandinavien det?

Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e

Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi?

Alla tror jag

Fast om Amerika öppnar dem den 25 december så är det ju inte alla.

Jag sa alla för att jag visste att du skulle räkna ut att jag inte räknade med Amerika då ag redan sagt att dom öppnar 25:e

24 nov, 2012 12:01

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Solkatten:
Är det några mer länder än Sverige som firar Julafton den 24 december? Gör alla i Skandinavien det?

Alla firar julafton på samma dag men i amerika öppnar dom presenter 25:e

Jag vet, men vilka länder öppnar presenterna på Julafton mer än vi?

Alla tror jag

Fast om Amerika öppnar dem den 25 december så är det ju inte alla.

Storbrittannien öppnar 25 december - eftersom Harry och hans vänner gör det ^^

24 nov, 2012 12:01

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
... och så har de sålt alla kattungar, så jag kommer antagligen inte få en katt. Känns ju bra...


Kika på ngn annan kull?

24 nov, 2012 12:02

Ginny00
Elev

Avatar


Jag vet inte om jag ska lämna den här sidan. Jag vet inte om jag betyder något här mer, om jag orkar stanna. Allt känns bara förvrängt och fel.

24 nov, 2012 12:07

1 2 3 ... 8893 8894 8895 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.