Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JAG ÄR KÄR I EN KILLE OCH MINA KOMPISAR OCH NÅGRA ANDRA I KLASSEN SÄGER ATT HAN MÅNGA GÅNGER HAR SAGT ATT HAN GILLAR MIG, OCH FÖR NÅGRA VECKOR SEN SMSADE HAN DET TILL MIG MEN NÄR HAN ÄR MED MIG BETER HAN SIG INTE ALLS SOM OM HAN GILLADE MIG, JAG MENAR, VI ÄR KOMPISAR OCH SÅ MEN GILLAR HAN VERKLIGEN MIG???????? GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
speech! 12 mar, 2013 07:15 |
|
Ledigt
Elev |
Jag är så jävla trött.
Trött på allt. Mina kompisar kan vara hur snälla som helst men ibland... Ibland käns det som om jag inte äger något. Kan du låna mej din kofta? Nej! Men vad händer då? Jo antingen blir ö skitsur går iväg, och jag springer och säger ok du får väl den då! Eller så gör dom det ändå. Tror också att jag har fått en mildare social fobi. När jag gick i sexårs så älskade jag att stå där framme vid tavlan och prata. Nu gruvar jag mig. Gruvar mig för att kompisarna ska tycka jag är löjlig dum i huvudet knäpp. Gruvar mig för att jag ska säga något konstigt. Gruvar mig för betygen något oerhört fast jag har 1 år kvar. Jag mår dåligt. Jag vill bara ta självmord. Det skulle bara vara så skönt! Jag är ändå trött på allt. Jag vill absolut inte prata med mina föräldrar om detta eller mina "kompisar" eller någon anan. Höll på att skära mig en gång men stoppade mig själv i tid. Du är du och jag är jag! 12 mar, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
Idag var det friluftsdag. Jag åkte slalom (det gick bra btw), men i typ en timme var jag i pulkbacken. Jag åkte någon sorts madrass med några "kompisar". Alla skulle få åka 5-10 ggr, men vi hann inte. Och SJÄLVKLART var jag den som bara fick åka 2/3 ggr ("Andrea, du får inte åka nu! Jag ska åka med ... och ...!" fast de redan hade åkt mycket mer än mig.)
Vissa av er tycker säkert inte att det är någon stor grej, men att bli bortvald är en väldigt stor sak för mig. ok. 12 mar, 2013 15:36 |
|
Elma00
Elev |
Tydligen är jag som ett objekt i andra ögon. Ett fult, läskigt objekt som man bör undvika.
"Krama Elma, så är du modig" Vist, det är roligt att bli kramad... men nu vill jag inte att någon ska röra mig igen.
12 mar, 2013 15:39 |
|
hyperion
Elev |
Min kisse ska avlivas på måndag. Njursvikt. Orkar inte.
Vi fick nästan 14 år tillsammans i alla fall, älskade kissekatt. ![]()
12 mar, 2013 17:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
sär skrivning är hemskt.
särskrivning. skitjobb. jättekul. jättetråkigt. skittråkigt. skitkul. asroligt. ... ... .... ... .. OCH NU FUCKIN' SNÖAR DET?!?!?!?!!! WAAAA?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 mar, 2013 17:26 |
|
Dramione99
Elev |
Jag vet inte vad osm är fel. Jag mår bara dåligt. Kanskr för att jag egentligen inte har något att må dåligt över? jag vet ingenting längre.
12 mar, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: sär skrivning är hemskt. särskrivning. skitjobb. jättekul. jättetråkigt. skittråkigt. skitkul. asroligt. ... ... .... ... .. OCH NU FUCKIN' SNÖAR DET?!?!?!?!!! WAAAA?! okej, jaa. stör mig såhääär mycket på särskrivning. typ barn meny, skit svårt etc. uuggh 12 mar, 2013 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: sär skrivning är hemskt. särskrivning. skitjobb. jättekul. jättetråkigt. skittråkigt. skitkul. asroligt. OCH NU FUCKIN' SNÖAR DET?!?!?!?!!! WAAAA?! okej, jaa. stör mig såhääär mycket på särskrivning. typ barn meny, skit svårt etc. uuggh SÄR SKRIVNING.. .är det något man får lära sig i skolan idag? :O Det känns som att så få snappat upp det nämligen. Inget ont om folk som särskriver ibland 12 mar, 2013 18:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: sär skrivning är hemskt. särskrivning. skitjobb. jättekul. jättetråkigt. skittråkigt. skitkul. asroligt. OCH NU FUCKIN' SNÖAR DET?!?!?!?!!! WAAAA?! okej, jaa. stör mig såhääär mycket på särskrivning. typ barn meny, skit svårt etc. uuggh SÄR SKRIVNING.. .är det något man får lära sig i skolan idag? :O Det känns som att så få snappat upp det nämligen. Inget ont om folk som särskriver ibland Jag undrar ...MEN DÅ ANSES JAG VARA DRYG OCH HEMSKT SOM RÄTTAR NÅGON?! eeeh. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 mar, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen