vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kom precis hem från polisen.. fast nu sitter jag & lyssnar på en video där jag sjunger.. lyssnar om & om & om igen. Är tröööött som fan & ångest. Ångest att jag är FET & jag vet det är fel. Men jag bara känner det, vet inte hur jag ska få bort det.
20 dec, 2011 16:40 |
|
Dini99
Elev |
Gott! Men stuvad spenat - kanske inte favoriten.. (This var det jag snacka om vevve "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 16:40 |
|
vevve_puff
Elev |
Är iriterad på min piiiiiiiiiip syster
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 20 dec, 2011 16:42 |
|
Dini99
Elev |
Hej det är Nick... kliiick!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 16:43 |
|
vevve_puff
Elev |
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 20 dec, 2011 16:46 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Dini99: Gott! Men stuvad spenat - kanske inte favoriten.. (This var det jag snacka om vevve Jag älskar det. =) Jag tycker sämre om de kokta äggen dock. Hårdkokt äggula smakar kräk. minst. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2011 16:48 |
|
joel9324
Elev |
20 dec, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Letar efter roliga gifs!
20 dec, 2011 16:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
20 dec, 2011 17:04 |
|
Neaa94
Elev |
precis kommit hem från ljungby och fått reda på att man får tandställning om 9 dagar skojj!
20 dec, 2011 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen