@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Längtar till X Factor UK so much. ♥ Jag med, önskar jag kunde sitta i publiken dock!
23 nov, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt. då är vi två. 23 nov, 2012 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Längtar till X Factor UK so much. ♥ Jag med, önskar jag kunde sitta i publiken dock! Samma här! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2012 23:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Längtar till X Factor UK so much. ♥ Jag med, önskar jag kunde sitta i publiken dock! Samma här! Fatta att se Union J live! ♥
23 nov, 2012 23:17 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av melle-hjrta: 'NEEEEJ missade Xfactor! Vem åkte ut???? Malcolm! :O WTF VA NEEEEEEJJ!!! HAN FÅR INTE!!! AHDISKDHSDKJHDKAHKSDHKA!!!!!!!! ![]() 23 nov, 2012 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Längtar till X Factor UK so much. ♥ Jag med, önskar jag kunde sitta i publiken dock! Samma här! Fatta att se Union J live! ♥ Ja... omg. :' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2012 23:19 |
|
Caius
Elev |
Note to self;
Rita ALDRIG, aldrigaldrigaldrigaldrig, Takumi tillsammans med vissa karaktärer igen. Det blir helt fel. Speciellt i min hjärna. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 nov, 2012 23:21 |
|
M4L13
Elev |
jag är trött och ingen bryr sig om vad jag brukar säga och jag vill sova nu för jag är deprimerad och trött men jag lömde min bok i skolan och min andra bok är hos denise jag vill inte Q_Q
23 nov, 2012 23:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av melle-hjrta: 'NEEEEJ missade Xfactor! Vem åkte ut???? Malcolm! :O WTF VA NEEEEEEJJ!!! HAN FÅR INTE!!! AHDISKDHSDKJHDKAHKSDHKA!!!!!!!! Typ min reaktion! Det var han och JEM i duellen :O Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Längtar till X Factor UK so much. ♥ Jag med, önskar jag kunde sitta i publiken dock! Samma här! Fatta att se Union J live! ♥ Ja... omg. :' Tänk att sedan gå runt in the city och helt plötsligt springa in i dem, sedan snackar man lite och blir kompisar! Herre, jag borde börja skriva imagines
23 nov, 2012 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av melle-hjrta: 'NEEEEJ missade Xfactor! Vem åkte ut???? Malcolm! :O WTF VA NEEEEEEJJ!!! HAN FÅR INTE!!! AHDISKDHSDKJHDKAHKSDHKA!!!!!!!! Typ min reaktion! Det var han och JEM i duellen :O Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Längtar till X Factor UK so much. ♥ Jag med, önskar jag kunde sitta i publiken dock! Samma här! Fatta att se Union J live! ♥ Ja... omg. :' Tänk att sedan gå runt in the city och helt plötsligt springa in i dem, sedan snackar man lite och blir kompisar! Herre, jag borde börja skriva imagines Åh, tänk att bli kompis med dem. Monkey buddies. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen