@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
om man skulle gå och duscha kanske
en gång om året kan väl inte skada 23 nov, 2012 22:18 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: om man skulle gå och duscha kanske en gång om året kan väl inte skada Jag tycker om dig :$ ![]() ![]()
23 nov, 2012 22:18 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: om man skulle gå och duscha kanske en gång om året kan väl inte skada så långt är det ju inte kvar på året så du kanske klarar hela året ut?
23 nov, 2012 22:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha fattar du hur orolig jag blev då? xD jag var as förvirrad xDSkrivet av Cara Riddle: Du var borta, förstår du inte att jag blir orolig? D:Jag är så glad att jag är tillbaka lalalallalalallalalal xD Nej haha xD ![]()
23 nov, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Ginnyy: åh smart, i så fall har jag klarat två år på raken!
23 nov, 2012 22:21 |
|
lillamymin
Elev |
Måste erkänna att vi är underbara.
Vi sitter vid tvn och morsan tittar ner på två av mina plastburkar med färg. "Vad är det för färg?" "Röd och Blå, det ser du väl?" -.- "Röd och blå.....jag menade vilken sort..." "Jaha...Akryl..." Awkward moment... Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 23 nov, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Haha, stackars Cara ;PSkrivet av Borttagen: haha fattar du hur orolig jag blev då? xD jag var as förvirrad xD Skrivet av Cara Riddle: Du var borta, förstår du inte att jag blir orolig? D:Jag är så glad att jag är tillbaka lalalallalalallalalal xD Nej haha xD Tänk om du inte hade kommit tbx o.o Vad skulle då ha hänt med alla awesome fic;s och maffian? o.o 23 nov, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: om man skulle gå och duscha kanske en gång om året kan väl inte skada Jag tycker om dig :$ tyvärr, jag är som sagt gift med Dookie "/ 23 nov, 2012 22:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha ja jag var as orolig Skrivet av Cara Riddle: Haha, stackars Cara ;PSkrivet av Borttagen: haha fattar du hur orolig jag blev då? xD jag var as förvirrad xD Skrivet av Cara Riddle: Du var borta, förstår du inte att jag blir orolig? D:Jag är så glad att jag är tillbaka lalalallalalallalalal xD Nej haha xD Tänk om du inte hade kommit tbx o.o Vad skulle då ha hänt med alla awesome fic;s och maffian? o.o ja ni hade fått klara er utan mig för jag hade inte orkat börja om på en ny gubbe ^^ ![]()
23 nov, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Ååå ska jag våga ta min första "riktiga" bertie boots?
23 nov, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen