@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
min fot har somnat
väck den tack 23 nov, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: VAKNAAAAAAAAAAAAA! Hjälpte det? xDmin fot har somnat väck den tack 23 nov, 2012 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Swedish House Mafia var på Skavlan ikväll. samtidigt som dom har konsert??????? (fast ne skavlan är kanske förinspelat) Ja, det är förinspelat. xD De hade inte ens påbörjat deras avskedsturné då. Bruno Mars var där också. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2012 22:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-23 kl. 22:14
|
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Alltså.. det känns som att jag ser bilder på de där One Direction överallt på det här forumet? Tycker faktiskt att det är lite läskigt. you can run but you cant hide hhahahHhahahHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ![]() ![]() ![]() ![]() bara för det vart jag nästan tvungen att lyssna på någon One Direction låt 23 nov, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
8888 sidor♥
23 nov, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: VAKNAAAAAAAAAAAAA! Hjälpte det? xD min fot har somnat väck den tack mamma jag är rädd 23 nov, 2012 22:14 |
|
Solkatten
Elev |
Awa ska vinna X Factor. Punkt slut.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2012 22:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 nov, 2012 22:14 |
|
Kaiia
Elev |
23 nov, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja. Heja Awa.Awa ska vinna X Factor. Punkt slut. Hennes "egna" låt var bäst =) 23 nov, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen