@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
23 nov, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså.. det känns som att jag ser bilder på de där One Direction överallt på det här forumet? Tycker faktiskt att det är lite läskigt. håller med. borde finnas fler bilder på denna heting: HAN. ÄR. SÅ. INTE. SNYGG. VA. vad snackar du om ![]() jag smälter för varenda pixel 23 nov, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Alltså.. det känns som att jag ser bilder på de där One Direction överallt på det här forumet? Tycker faktiskt att det är lite läskigt. you can run but you cant hide hhahahHhahahHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ![]() ![]() ![]() ![]() MY EYES!!!!!!!! MY EYES!!!!!!!!!!! 23 nov, 2012 21:57 |
|
Kaiia
Elev |
23 nov, 2012 21:57 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså.. det känns som att jag ser bilder på de där One Direction överallt på det här forumet? Tycker faktiskt att det är lite läskigt. Tumme upp! (synd bara att jag inte kan ge fler idag!) Det är verkligen läskigt, de är skumma! ![]() ![]()
23 nov, 2012 21:57 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså.. det känns som att jag ser bilder på de där One Direction överallt på det här forumet? Tycker faktiskt att det är lite läskigt. håller med. borde finnas fler bilder på denna heting: HAN. ÄR. SÅ. INTE. SNYGG. VA. vad snackar du om ![]() jag smälter för varenda pixel Nej men usch... Det är som i New Moon när han tar av sin tröjan, och jag typ kräks varje gång </3 ![]() ![]()
23 nov, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
23 nov, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså.. det känns som att jag ser bilder på de där One Direction överallt på det här forumet? Tycker faktiskt att det är lite läskigt. håller med. borde finnas fler bilder på denna heting: HAN. ÄR. SÅ. INTE. SNYGG. VA. vad snackar du om ![]() jag smälter för varenda pixel Nej men usch... Det är som i New Moon när han tar av sin tröjan, och jag typ kräks varje gång </3 du sårar mig djupt ![]() jag menar, watcha waitin' for? 23 nov, 2012 22:00 |
|
Celebikai
Elev |
23 nov, 2012 22:01 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Celebikai: JAG BLANDAR IHOP NIMROD OCH DOOKIE Det är för att dom är coola ♥ Ja, det kan ju knappast vara för att våra bilder är lika eller nåt. För det är dom inte. Nej... Helt tvärt om.. ![]() ![]()
23 nov, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen