Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Skickar styrka* ♥ Vad är det du ska göra? Om du vill prata är det bara att skicka en uggla Taack du ♥ *Skickar en uggla* 11 mar, 2013 17:49 |
|
Myling
Elev |
11 mar, 2013 18:13 |
|
Frivolt
Elev |
11 mar, 2013 18:17 |
|
Jackie
Elev |
Det är två killar i min klass som är så idiotiska som man kan vara. Den ena går inte att argumentera med och den andra är typ lika främlingsfientlig som Hitler (okej inte RIKTIGT så, men nästan)
Han kallar massa andra för gay som om det är ett skällsord. Jag undrade om det var något fel med att vara gay och han bara: "att vara gay är ju disgusting." *paus för att låta er reagera* MENVAFAAAAN?? vad är det för fel med att vara homosexuell? man ändras ju inte som person, man dras bara till samma kön. på något sätt har vi vänt om det och gjort det till något förbjudet, att bara eftersom vi tycker att det SKA vara motsatta könet, att man är sjuk eller något om man är homosexuell. DET ÄR JU FÖR FANKEN SAMMA SAK! alla har ju rätt till en åsikt, men bara om man har tänkt igenom det och vågar stå för det. man kan inte bara slänga ur sig nåt och hävda: men vadå, alla har ju rätt till en åsikt ju! NÄ INTE DU FÖR DIN ÅSIKT ÄR DUM OCH INTE GENOMTÄNKT OCH DU ÄR DUM I HUVET OCH VARJE GÅNG JAG SER DIG VILL JAG SLÅ NED DIG MED ETT BRÄNNBOLLSTRÄ MED SPIKAR PÅ. 11 mar, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jackie: Går du i min klass eller något? Det är EXAKT samma! De flesta i klassen använder det som ett skällsord, vi hade faktiskt en diskussion om det idag...Det är två killar i min klass som är så idiotiska som man kan vara. Den ena går inte att argumentera med och den andra är typ lika främlingsfientlig som Hitler (okej inte RIKTIGT så, men nästan) Han kallar massa andra för gay som om det är ett skällsord. Jag undrade om det var något fel med att vara gay och han bara: "att vara gay är ju disgusting." *paus för att låta er reagera* MENVAFAAAAN?? vad är det för fel med att vara homosexuell? man ändras ju inte som person, man dras bara till samma kön. på något sätt har vi vänt om det och gjort det till något förbjudet, att bara eftersom vi tycker att det SKA vara motsatta könet, att man är sjuk eller något om man är homosexuell. DET ÄR JU FÖR FANKEN SAMMA SAK! alla har ju rätt till en åsikt, men bara om man har tänkt igenom det och vågar stå för det. man kan inte bara slänga ur sig nåt och hävda: men vadå, alla har ju rätt till en åsikt ju! NÄ INTE DU FÖR DIN ÅSIKT ÄR DUM OCH INTE GENOMTÄNKT OCH DU ÄR DUM I HUVET OCH VARJE GÅNG JAG SER DIG VILL JAG SLÅ NED DIG MED ETT BRÄNNBOLLSTRÄ MED SPIKAR PÅ. 11 mar, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Alltså herregud. Jag är SÅ förvirrad och det här är bara så jäkla komiskt. Shit.
11 mar, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vadådå? o.oAlltså herregud. Jag är SÅ förvirrad och det här är bara så jäkla komiskt. Shit. 11 mar, 2013 19:25 |
|
Jackie
Elev |
Jag tror att ingen fattar hur dåligt jag ibland mår att jag är så kort. Jag tycker också att jag är tjock, jag vet att man inte ska tycka så men jag gör det.
på träningen när vi är i danssalen med alla speglar och jag ser mig själv hela tiden och jämför mig med de andra så mår jag ibland så dåligt att jag går ut till toan och gråter. Jag ser ut som ett troll och en apa. Jag vill bara ha en vän att berätta allt för och riktigt gråta ut. 11 mar, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nej alltså det är inget xDSkrivet av Borttagen: Vadådå? o.o Alltså herregud. Jag är SÅ förvirrad och det här är bara så jäkla komiskt. Shit. 11 mar, 2013 22:05 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jackie: Det är två killar i min klass som är så idiotiska som man kan vara. Den ena går inte att argumentera med och den andra är typ lika främlingsfientlig som Hitler (okej inte RIKTIGT så, men nästan) Han kallar massa andra för gay som om det är ett skällsord. Jag undrade om det var något fel med att vara gay och han bara: "att vara gay är ju disgusting." *paus för att låta er reagera* MENVAFAAAAN?? vad är det för fel med att vara homosexuell? man ändras ju inte som person, man dras bara till samma kön. på något sätt har vi vänt om det och gjort det till något förbjudet, att bara eftersom vi tycker att det SKA vara motsatta könet, att man är sjuk eller något om man är homosexuell. DET ÄR JU FÖR FANKEN SAMMA SAK! alla har ju rätt till en åsikt, men bara om man har tänkt igenom det och vågar stå för det. man kan inte bara slänga ur sig nåt och hävda: men vadå, alla har ju rätt till en åsikt ju! NÄ INTE DU FÖR DIN ÅSIKT ÄR DUM OCH INTE GENOMTÄNKT OCH DU ÄR DUM I HUVET OCH VARJE GÅNG JAG SER DIG VILL JAG SLÅ NED DIG MED ETT BRÄNNBOLLSTRÄ MED SPIKAR PÅ. Fyfan! DET känner jag igen! Nästan samma sak har hänt (okej, lite annorlunda...) i min klass! Då var det en rast då alla tjejerna (jag inräknad då xD) satt i ett litet rum som vi brukar sitta i. Och då började den j*vla dyngprataren till "ledare" ta upp ämnet om homosexuella. Hon sa att de var äckliga. Så äckliga så hon och sin pappa knappt kunde se dem på TV... Alltså... gud vad jag blev förbannad!!! Jag har typ aldrig hållit med henne, men få alltid skit när jag sagt emot, så jag har börjat bli tyst och gå iväg från "gruppen", men då har jag fått skit för det... Men då hon sa detta hamnade jag först i chock och sedan i större chock då.de andra HÖLL MED! Så jag blev SÅ förbannad! Jag sa emot men de tyckte typ att jag inte var klok... Så... i know that feeling! Jag är inte bra på att ge tips på bad du kan göra, men om du vill och kan så kan du slå till killen som sa så från mig ^^ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 12 mar, 2013 06:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen