Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
uniquorn
Elev |
De går i alla fall inte till Linn Lumos eller Lajlan.Ajlan för jag vill inte smitta ner er med mina kramar... Dock kan jag tänka mig att krama ElinaKedavra, men bara via Hangouts! Behöver du något förresten, Elina?
![]()
14 feb, 2017 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av uniquorn: De går i alla fall inte till Linn Lumos eller Lajlan.Ajlan för jag vill inte smitta ner er med mina kramar... Dock kan jag tänka mig att krama ElinaKedavra, men bara via Hangouts! Behöver du något förresten, Elina? HAHAHA! Jag kan väl ta lite panodil, choklad, draco malfoy och en enhörning. Fixar du att messa mig det?XD(Det är bara Ella som fattar) 14 feb, 2017 16:33 |
|
uniquorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av uniquorn: De går i alla fall inte till Linn Lumos eller Lajlan.Ajlan för jag vill inte smitta ner er med mina kramar... Dock kan jag tänka mig att krama ElinaKedavra, men bara via Hangouts! Behöver du något förresten, Elina? HAHAHA! Jag kan väl ta lite panodil, choklad, draco malfoy och en enhörning. Fixar du att messa mig det?XD(Det är bara Ella som fattar) of course, hittade världens bästa Draco ![]()
14 feb, 2017 16:33 |
|
Kallamina
Elev |
Arivle - Både för att hon är en allmänt fantastisk person och för att hon förtjänar en riktigt stor kram idag. ♥
14 feb, 2017 16:42 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Kallamina: Arivle - Både för att hon är en allmänt fantastisk person och för att hon förtjänar en riktigt stor kram idag. ♥ Åh, stor kram! ♥ ♥ ♥ Tack för att du alltid finns här för mig!
14 feb, 2017 18:07 |
|
Tonks/Luna
Elev |
LunaLovegood123, min framtida parabatai, vi ska bara gå igenom ritualen. You are my Greatest friend forever.
Bästa syskonet från stuga sex. And may the odds Always be in your favor. Allyson, du är den bästa gudhennan! Den mest TARTYAWESOME person som finns. Choklad på dig. Illumineph, Kallamina, Arivle och Dashie97 för att ni är trevliga att duellera med. Och Velleity, för att du också är trevlig att duellera med, och förlåt för att jag inte svarar på vän förfrågningarna, vi måste ha mer kontakt innan jag svarar ja, antingen i forumet eller via uggla. Belluna tonks, tack för dvärgen. Glad att ha dig som vän också. Även fett bäst att ha någon att shippa Malec och Solangelo med. Dör av din forumsignatur varje gång... Skyfall, tack för dvärgen. Nordanhym, tack för dvärgen. Och din profil är fortfarande skit bra. Och alla dina FFs är inte heller dumma. Fastnat i både förbjuden romans 3 och Vindar av Lycka, Tornado av sorg. Fast läste julkalendern iallafall. boknörd_, Tack för dvärgen du också. Älskar "HELLO POTATOES". Bästa sättet att inleda en profil. Du är bäst, bland annat för att du har jäkligt mycket fangirlpower, som alla andra i ThePJClub. GinnyHermionePotter, också för all din FangirlPower. Och för att du är bäst. Team Milleo! (Shippar Caleo också Cipriano(och Boknörd_) älskar erat roll. Heh. theLilyPotter, inte för att vi hunnit uggla mycket, men du värkar trevlig ändå! EddaLovegood, för att du är bäst då och då. Kalypso, mest för att mosa dig för att du ska läsa Percy Jackson mer så du kan joina klubben. Tilly, inte för att jag sett dig skriva något i the PJ club, men du skapade den ändå, så du äger. Mattitilda, inte för att vi sagt ett ord till varan, men våran gemensamma kompis(din bästis) säger att du är trevlig, så jag får väl lita på henne. HPnerd98, för att du är fett bra på att shippa Scorbus. tjena, för att vi båda blev offer för Octavianus. Har jag glömt nån? Fast man ska ju typ bara ha två... Men akit it. Det är alla hjärtans dag. Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2017 18:30 |
|
Dashie97
Elev |
Tonks/Luna Kram på dig också!
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 14 feb, 2017 18:36 |
|
Borttagen
|
Tonks/Luna WOOHOO MINA KRAMAR GÅR TILL DIG SOM ÄR TARTYAWAZHAAAAAAAAAANG!!!!!!! #FANGIRLPOWER!!!!!
Velleity för attt du är min syster WOOHOO HADESBARNPOWER VI KOMMER FÖRINTA ALLA!!!!! 14 feb, 2017 18:38 |
|
Skyfall
Elev |
14 feb, 2017 18:38 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Arivle Du äger. Äger totalt. Känns som om vi kan prata om så himla mycket. ta hand om dig ♥
Allyson haha du är en Gudhena, men jag ser dig som en mycket nära vän. Bästa du♥ Och tack för att du alltid finns där ♥ LunaLovegood123 för att du är såå grymt schysst. och snäll, kan räkna upp mycket. ♥ boknörd_ Always♥♥♥ Bästa du, förstår en och stöttar en ♥ GinnyHermionePotter Är så glad att jag lärt känna dig vännen! Du är underbar rakt igenom, Bästa Millie ♥♥ Glad alla hjärtans dag Mugglis, PJO Club och alla ni som skickat dvärgar, samt....ALLA!!!! ♥♥
14 feb, 2017 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen