@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Jag brukar lukta folk i rumpan. Det är mitt sätt att säga hej. Det är ett bra sätt ♥ Åh, ni två är fett coola. Liksom likadana fast tvärt om ♥ Ja, fast folk brukar inte vilja lukta tillbaks av nån anledning? Sjukt ohyfsat tycker jag. 23 nov, 2012 21:24 |
|
Almson
Elev |
23 nov, 2012 21:25 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Jag brukar lukta folk i rumpan. Det är mitt sätt att säga hej. Det är ett bra sätt ♥ Åh, ni två är fett coola. Liksom likadana fast tvärt om ♥ Ja, fast folk brukar inte vilja lukta tillbaks av nån anledning? Sjukt ohyfsat tycker jag. På dagis luktade jag och några tjejer i röven ._. Mitt liv har varit konstigt typ sen jag föddes... ![]() ![]()
23 nov, 2012 21:27 |
|
Pixie
Elev |
enda gången jag luktar nån i rumpan är
1. jag blir buttad rakt in i röven (passa på att sniffa) 2. jag luktar på ett djur
23 nov, 2012 21:28 |
|
Fang
Elev |
Var med i min tävling där man kan vinna 70 galleoner!
23 nov, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
jag luktar inte folk i rumpan, det är lite ofräscht tycker jag.
jag luktar där fram istället. 23 nov, 2012 21:30 |
|
Pixie
Elev |
23 nov, 2012 21:31 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Pixie: enda gången jag luktar nån i rumpan är 1. jag blir buttad rakt in i röven (passa på att sniffa) 2. jag luktar på ett djur Varför skulle du passa på att sniffa i röven på nån som du inputtad i, och varför skulle du lukta ett djur i röven? xD ![]() ![]()
23 nov, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
ÅH HERREGUD DISNEYFILMER VAD GÖR NI MED MIG!!! 23 nov, 2012 21:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-23 kl. 21:36
|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: enda gången jag luktar nån i rumpan är 1. jag blir buttad rakt in i röven (passa på att sniffa) 2. jag luktar på ett djur Varför skulle du passa på att sniffa i röven på nån som du inputtad i, och varför skulle du lukta ett djur i röven? xD för jag andas alltid in - därav 'luktar' jag dom i röven som jag blir inputtad i och jag älskar att gosa in mig i luddiga kaninbakar och kattrumpor!
23 nov, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen