@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 nov, 2012 20:48 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: snälla snälla snälla kan nån skicka en uggla, har sjukt tråkigt!!! Jag kan! yay tack ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 23 nov, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad heter Finlands sämsta boxare? Spoiler: Tryck här för att visa! ;D Vad heter korridor på Japanska? Spoiler: Tryck här för att visa! xD Vem är världens bästa på att göra volter? Spoiler: Tryck här för att visa! 23 nov, 2012 20:50 |
|
Pixie
Elev |
23 nov, 2012 20:57 |
|
Ginny00
Elev |
Är så trött. Tror jag säger hejdå till mister dator nu.
23 nov, 2012 21:03 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Celebikai: ibland så brukar jag titta på mina inlägg och tänka "VARFÖR FÅR JAG INGA TUMMAR PÅ DET DÄR INLÄGGET??????" för jag tycker att en stor del av det jag skriver här är värt en tumme True story. All. The. Time. ._. ![]() ![]()
23 nov, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Vad heter Finlands sämsta boxare? Spoiler: Tryck här för att visa! ;D vad heter sveriges fulaste tjej? Spoiler: Tryck här för att visa! I think you spelled something wrong there... ![]() 23 nov, 2012 21:08 |
|
Pixie
Elev |
23 nov, 2012 21:08 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Pixie: jag luktar gott, det är okej att komma. vi kan göra det du vill. puss Var det meningen att man skulle tolka det där som jag gjorde? ![]() ![]()
23 nov, 2012 21:09 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Pixie: jag luktar gott, det är okej att komma. vi kan göra det du vill. puss Var det meningen att man skulle tolka det där som jag gjorde? man får tolka det som man vill ehe... Men det var inte riktigt menat så som jag tror du tror.. fast ja, det låter som det haha
23 nov, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen