vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har precis kommit hem och ska ut i snökaoset för att fotografera lite nu. hihi
20 dec, 2011 14:55 |
|
Weasley
Elev |
Äter choklad och är inne på mugglis
20 dec, 2011 15:03 |
|
LoonyMe
Elev |
20 dec, 2011 15:08 |
|
seamus
Elev |
20 dec, 2011 15:54 |
|
Racelly
Elev |
barnvaktar mina barnvaktsbarn och gråter inombords
You don't have to call me sir, professor 20 dec, 2011 16:07 |
|
Salazar1
Elev |
Lyssnar på tjatter
Slytherin Pride 20 dec, 2011 16:09 |
|
vevve_puff
Elev |
Tuggar tuggumi
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 20 dec, 2011 16:12 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Li: ååh, jag brukar alltid titta efter dig när jag är där Sökte just jobb på Gröna Lund igen, de har börjat ta emot ansökningar från återvändande gröna lundare Jag visste inte att du hade jobbat där! Ska nog kika om du är där i sommar
20 dec, 2011 16:13 |
|
Borttagen
|
dricker kaffe och väntar på att pappa ska ringa ^^
20 dec, 2011 16:20 |
|
Dini99
Elev |
Äter mellis med min kära vän ginny_ginny
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen