vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
20 dec, 2011 10:35 |
|
3m3li3
Elev |
Är nervös inför matteprovet i eftermiddag...
20 dec, 2011 10:36 |
|
EmahS
Elev |
Kollar på Glee, och har nyss börjat på med att stryka det enorma berget av skjortor som ligger här hemma. woho...^^
20 dec, 2011 12:00 |
|
Borttagen
|
Precis ätit frukost. Nu blir det snart en tur till gymmet och ut en sväng på stan.
Ser inte fram emot att gå och knuffas med julstressade människor >.< 20 dec, 2011 12:25 |
|
MizzNina
Elev |
Gör en inbakad fläta och kollar på senaste avsnittet av Supersize vs superskinny... Ska snart ge mig ut i det otrevliga snövädret för att hämta posten.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2011 12:42 |
|
J00KERN
Elev |
20 dec, 2011 13:16 |
|
Jossi
Elev |
20 dec, 2011 13:19 |
|
MizzNina
Elev |
Nu blev jag ledsen.. =< Träffade min morbror nyss, och han har så ont i sitt ben nu att han knappt kan gå.. *snyft snyft*
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2011 13:46 |
|
Borttagen
|
Kolla efter godis.
20 dec, 2011 14:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Li: ååh, jag brukar alltid titta efter dig när jag är där Sökte just jobb på Gröna Lund igen, de har börjat ta emot ansökningar från återvändande gröna lundare ![]()
20 dec, 2011 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen