vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fuss
Elev |
20 dec, 2011 00:29 |
|
adliitam
Elev |
20 dec, 2011 00:33 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: ^ Haha, men ett inlägg är alltid något! ;'> Har själv inte varit lika aktiv på senaste tiden som jag brukade vara... House är helt klart en serie värd att följa! Om man gillar ironi, trauman, trubbel, sjukhusserier och detektivjobb så är House lätt något man borde följa! House är ju en sån där människa man hatar att älska och älskar att hata! Haha, jo men det är väl det! ^^ Oh okej, ja men det låter spännande och intressant! Ska se till att ta en titt när jag har tittat igenom allt jag har kvar att se nu, haha. Har sett något enstaka avsnitt som gått på TV förr och det känns som att det sista du säger kan stämma, av det man fått uppleva av honom. 20 dec, 2011 00:39 |
|
MizzNina
Elev |
Funderar på om jag har material nog att sy en ny outfit till julafton såväl som Nyårsafton... Och om jag har de färger jag funderar på... *Springa och rota i garderoben med tyger*
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2011 08:45 |
scarhead
Lärare |
20 dec, 2011 09:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Äter frukost ^^ MMMMmmmmm ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 dec, 2011 09:52 |
|
Borttagen
|
sitter i Lucas säng och funderar varför min katt är så förvirrad ^^
20 dec, 2011 10:05 |
|
MizzNina
Elev |
Jag höll precis på att slå ihjäl mig, för jag vet inte hur man sitter ordentligt på stolen. Eller vet vet jag ju, men det är inte kul... Det var iofs inte så jättekul att ramla av stolen för att den började snurra när jag stod på ett knä och jag ramlade..
Fast fnissattacken säger annat.. >.< "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2011 10:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Sökte just jobb på Gröna Lund igen, de har börjat ta emot ansökningar från återvändande gröna lundare
without something there is no nothing 20 dec, 2011 10:12 |
|
Borttagen
|
Sitter och väntar på att tiden ska gå, ska äta thaimat med mina vänner snart. :]
20 dec, 2011 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen