@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Har fått betyg! Woopwoop! ![]() Mörkblått: Period 1 Ljusblått: Period 2 Lilaaktigt blå: Båda perioderna Måste skriva om religion för att göra min mor nöjd ^^' Hjälp vad dom har gjort om betyg sen jag gick i skolan. Antar att det där är bra? 10 (=utmärkt) är typ som MVG, tror jag? (haha, vet inte vad ni har för system där borta till vänster om kvarken) 4 är underkänt.. Jo, det är nog ganska bra betyg ^^ (förutom religion med det skiter vi i...) Kommentarer? Vah? XD Menar du "vitsord med bokstäver"? 20 nov, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2012 18:45 |
|
M4L13
Elev |
jag ska baka kladdkaka till klassen idag förvi ska kolla på film imorgon
just 1 problem vi har nästan inget smör sob
20 nov, 2012 18:45 |
|
Ginny00
Elev |
Lasagne ♥
20 nov, 2012 18:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny00: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GTGucQKCOQg funderar på om detta är det bästa jag sett eller om det är det bästa jag sett. Hahaha. Omg. X'D "This is my happy face." LOL. Hahaha. x'P "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2012 19:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Har fått betyg! Woopwoop! ![]() Mörkblått: Period 1 Ljusblått: Period 2 Lilaaktigt blå: Båda perioderna Måste skriva om religion för att göra min mor nöjd ^^' Hjälp vad dom har gjort om betyg sen jag gick i skolan. Antar att det där är bra? 10 (=utmärkt) är typ som MVG, tror jag? (haha, vet inte vad ni har för system där borta till vänster om kvarken) 4 är underkänt.. Jo, det är nog ganska bra betyg ^^ (förutom religion med det skiter vi i...) Kommentarer? Vah? XD Menar du "vitsord med bokstäver"? Ja, vitsorden ja xD Jag hade MVG, VG o det där betygen. Jag tog studenten för två år sen men det är ju helt sinnessjukt hur mkt skolan har förändras bara sen dess ~ Ser folk här som lägger ut sina scheman och hur mkt prov och läxor ni har och även betyg o jag sitter mest o kliar mig i skallen o undrar vafan som hände. 20 nov, 2012 19:08 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginny00: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GTGucQKCOQg funderar på om detta är det bästa jag sett eller om det är det bästa jag sett. Hahaha. Omg. X'D "This is my happy face." LOL. Men omr sluta xDD Hahaha. x'P
20 nov, 2012 19:12 |
|
Pixie
Elev |
Jag bytte tumblr icon. Det är väl normalt.
Jag trodde det var nån awesome directioner på min dash och när jag skulle klicka på follow var det mig själv.. okej forever alone </////3
20 nov, 2012 19:17 |
|
Solkatten
Elev |
Bästa ever!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2012 19:46 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är hungrig men nej, inte mer mat än nödvändigt. fuck you ätstörningstankar..
20 nov, 2012 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen