Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vjbtvhfyjhtcdchyujyhrfvyjhyvtfyhrdfh
Varför ska vuxna alltid bestämma hur man mår? I måndags ville jag inte gå till skolan, mådde jättedåligt och kände mig yr... men mamma tvinga dit mig och det slutade med att jag svimmade. Hon bestämde om jag skulle gå på träningen, hon bestämde när jag skulle gå till skolan, hon bestämde om jag skulle vara med på gympan. Och nu vill jag gå till stan med mina kompisar, men nu ''vet'' hon såklart att jag har JÄTTEont i huvudet och inte ALLS orkar med att gå dit. Vafan kan inte folk någonsin fråga mig? Iallafall lägga 10 sekunder på att fråga, även om de tänker skita i vad jag svarar? 8 mar, 2013 15:37 |
|
lovegood99
Elev |
jag får panik då jag tänker på att jag måste höja mitt medeltal för att komma in på 'kattan'(ett gymnasie). även fast jag går på sjuan och har 8 och 9an kvar.. men de känns så omöjligt att höja.. jag måste höja med ett vitsord...
vrf tänker jag ens på detta dåjag har 2 år kvar? 8 mar, 2013 16:09 |
|
Majis
Elev |
Fick precis reda på att min killkompis som jag även gillar röker... känner mig tom...
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 mar, 2013 17:25 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av lovegood99: Så. Nu hr jag mejlat min kurator. Jah står inte ut med min sociala fobi längre...:s Vad bra! Hoppas det blir bättre, och att du får den hjälp du behöver!
8 mar, 2013 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Fick precis reda på att min killkompis som jag även gillar röker... känner mig tom... Vad menar du ? 8 mar, 2013 17:46 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av lovegood99: Så. Nu hr jag mejlat min kurator. Jah står inte ut med min sociala fobi längre...:s Vad bra! Hoppas det blir bättre, och att du får den hjälp du behöver! tack så mycke Majis: åhh.. känner igen det där..! minns att jag blev i chock när jag märkte att min kompis gjorde det.... men jag vet att det kan vara svårt att 'tolerera' men kom i håg att de är dom som röker.. 'som deras val' om du fattar vad menar... 8 mar, 2013 18:30 |
|
Bombarda
Elev |
känner att jag bara behöver säga detta:
Du var en underbar person och kommer bli evigt saknad !♥ Kan inte fatta att du tog dit liv Kärlek till alla! 8 mar, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: känner att jag bara behöver säga detta: Du var en underbar person och kommer bli evigt saknad !♥ Kan inte fatta att du tog dit liv Finns här i fall du behöver prata 8 mar, 2013 18:47 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: känner att jag bara behöver säga detta: Du var en underbar person och kommer bli evigt saknad !♥ Kan inte fatta att du tog dit liv Finns här i fall du behöver prata tack så mycket !♥ Kärlek till alla! 8 mar, 2013 18:50 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Bombarda: känner att jag bara behöver säga detta: Du var en underbar person och kommer bli evigt saknad !♥ Kan inte fatta att du tog dit liv Jag lider med dig. Du kan alltid prata med mig Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 8 mar, 2013 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen