vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
^Hur? Jag älskar bus!!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 dec, 2011 21:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag smäller av. xD!
En kompis loggar in och länkar den här bilden till mig: ![]() Jag kollar precis på doramat där killarna är med och den bilden har fått mig att trilla av från stolen tre gånger av okontrollerat asgarv ♥ ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2011 22:05 |
|
Borttagen
|
Har spelat Sims ett tag. Ska blogga lite nu, sen funderar jag på om jag orkar skriva lite till på min uppsats innan jag går och lägger mig... Tvivlar starkt xD
Kintsugi: Hahahaha xD Den var ju bara bäst xD 19 dec, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Kollar The Vampire Diaries och snackar med Dookie =)
19 dec, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Pluggar
19 dec, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
19 dec, 2011 23:34 |
|
Dante
Lärare |
Lyssnar på musik och funderar på hur länge man ska vara uppe i natt!
19 dec, 2011 23:42 |
|
expelliarmus
Elev |
Nämen, det var längesen man såg dig! :'> Vilken trevlig överraskning! ...jag tittar på House! Ska snart fortsätta kolla på tv eller möjligtvis starta någon serie på datorn. Just ja, ska fixa i ordning en kopp jordgubb&grädd-te och värma vetekudden också! Gosigos ♥
19 dec, 2011 23:43 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Nämen, det var längesen man såg dig! :'> Vilken trevlig överraskning! ...jag tittar på House! Ska snart fortsätta kolla på tv eller möjligtvis starta någon serie på datorn. Just ja, ska fixa i ordning en kopp jordgubb&grädd-te och värma vetekudden också! Gosigos ♥ Trevligt att se dig med! Följer du House förresten? Det är en serie jag funderat lite smått på om det är värt att titta igenom eller inte, så vore kul att höra vad du tycker om den i så fall! 20 dec, 2011 00:03 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Haha, men ett inlägg är alltid något! ;'> Har själv inte varit lika aktiv på senaste tiden som jag brukade vara...
House är helt klart en serie värd att följa! Om man gillar ironi, trauman, trubbel, sjukhusserier och detektivjobb så är House lätt något man borde följa! House är ju en sån där människa man hatar att älska och älskar att hata!
20 dec, 2011 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen