Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av LunaLovegood123: YASSSSSSSSSSSS (okej varför skriver jag YASSSSSSSSS hela tiden....?) GinnyHermionePotter♥Allyson♥WeasleyHufflepuff♥Belluna tonks♥Tonks/Luna♥Athena 1.0 För att vi alltid ställer upp för varandra och kommer alltid att försvara vår klubb. #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille 29 jan, 2017 14:36 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Såklart jag alltid ställer upp och hjälper er min fina ickebiologiska familj!!! ♥Skrivet av LunaLovegood123: YASSSSSSSSSSSS (okej varför skriver jag YASSSSSSSSS hela tiden....?) GinnyHermionePotter♥Allyson♥WeasleyHufflepuff♥Belluna tonks♥Tonks/Luna♥Athena 1.0 För att vi alltid ställer upp för varandra och kommer alltid att försvara vår klubb. 29 jan, 2017 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: SUPERDUPERDELUXEKRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥ Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av LunaLovegood123: YASSSSSSSSSSSS (okej varför skriver jag YASSSSSSSSS hela tiden....?) GinnyHermionePotter♥Allyson♥WeasleyHufflepuff♥Belluna tonks♥Tonks/Luna♥Athena 1.0 För att vi alltid ställer upp för varandra och kommer alltid att försvara vår klubb. #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille #ThePercyJacksonClubShallRuleTheWorld #ThePercyJacksonClubIsTartyAwesome 29 jan, 2017 14:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: GinnyHermionePotter♥Allyson♥WeasleyHufflepuff♥Belluna tonks♥Tonks/Luna♥Athena 1.0 För att vi alltid ställer upp för varandra och kommer alltid att försvara vår klubb. Skrivet av Belluna tonks: tjena,Allyson,WeasleyHufflepuff,Tonks/Luna,Athena 1.0,LunaLovegood123 och GinnyHermionePotter Bevuse we are the best trash EVER Skrivet av WeasleyHufflepuff: GinnyHermionePotter♥Allyson♥LunaLovegood123♥Belluna tonks♥Tonks/Luna♥Athena 1.0 Ni är underbara♥ TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥ 29 jan, 2017 16:50 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Hallonsylt: Holytail För att du är ett ljus i en blöppad värld♥ ![]() (Jag tänkte av någon anledning skriva "Du är guld och jag är en guldvampyr" men ... eh ... nope.) HAHAHAHHAHA GULDVAMPYR JAG DÖR XD Nejmen tack♥ du e jättefin och aaah jag älskar dig♥ Maybe guldvampyr can be our always xD Jk xP Du är den finaste♥ 29 jan, 2017 17:27 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av yellowflower: Till Jessica Lawiise & Leia13 för att I LOVE YOU ni är bäst alltså ♥ Ville bara påminna er om det Aaw! LOVE YOU TOOO!!♥♥♥ ![]()
29 jan, 2017 18:28 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
29 jan, 2017 18:30 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Jag tänker inte ge dig en tumme.. HA 29 jan, 2017 18:33 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Men jag tänkter dig en.. HA! Eller vänta va...?? Huh
31 jan, 2017 19:04 |
|
Leia13
Elev |
Skrivet av yellowflower: Till Jessica Lawiise & Leia13 för att I LOVE YOU ni är bäst alltså ♥ Ville bara påminna er om det BÄSTA DUUU!!! ♥ ♥ ♥ Du förtjänar en STOR kram! ♥ 1 feb, 2017 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen