@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Hej jag är ledsen ok hejdå : ((((
without something there is no nothing 20 nov, 2012 17:58 |
|
Pixie
Elev |
20 nov, 2012 17:59 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 20 nov, 2012 17:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har fått betyg! Woopwoop! ![]() Mörkblått: Period 1 Ljusblått: Period 2 Lilaaktigt blå: Båda perioderna Måste skriva om religion för att göra min mor nöjd ^^' Hjälp vad dom har gjort om betyg sen jag gick i skolan. Antar att det där är bra? 20 nov, 2012 18:04 |
|
Pixie
Elev |
20 nov, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho: Åhh nej :c
Men aja, får väl hoppas på det bästa och se hur det går.. :'/ Tack! *kram* c': 20 nov, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Ekkiis
Det kommer nog gå bra hur som helst. Om jag kommer ihåg rätt så ska kuratorn prata med dig först om att hon/han måste berätta för föräldrar Li *STOR ROSA KRAM* Hoppas du blir gladare snart! 20 nov, 2012 18:24 |
|
scarhead
Lärare |
vet ni vad? jag gjorde mål på fotbollen idag.
den bara gled in, så fint, och folk började skrika för att det blev mål medan andra laget suckade i kör. it was actually quite awkward för det var självmål. 20 nov, 2012 18:25 |
|
Ginny00
Elev |
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GTGucQKCOQg
funderar på om detta är det bästa jag sett eller om det är det bästa jag sett. 20 nov, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen