@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Almson: I know Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Almson: I KNOW, LIFE IS JUST CRUEL XDSkrivet av Ginny!!!!: Har så JÄVLA mycket läxor!!!!!!!!!!!! Och jag är hungrig :c NEJ, INTE ÄR DU HUNGRIG OCKSÅ. xD Men stackars dig i alla fall... Tack för sympatin (visst är det s¨det heter? LOL XD) XC Jag fattar bara inte varför lärarna ska plåga och tortera en såhär?! D: Haha jaa Dx Hade 3 prov härom veckan, TAACK liksom ![]()
20 nov, 2012 16:10 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Almson: I know Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Almson: I KNOW, LIFE IS JUST CRUEL XDSkrivet av Ginny!!!!: Har så JÄVLA mycket läxor!!!!!!!!!!!! Och jag är hungrig :c NEJ, INTE ÄR DU HUNGRIG OCKSÅ. xD Men stackars dig i alla fall... Tack för sympatin (visst är det s¨det heter? LOL XD) XC Jag fattar bara inte varför lärarna ska plåga och tortera en såhär?! D: Haha jaa Dx Hade 3 prov härom veckan, TAACK liksom Hahahah xD
20 nov, 2012 16:13 |
|
Lunah~
Elev |
20 nov, 2012 16:17 |
|
Solkatten
Elev |
Det enda jag har ätit idag är yoghurt till frukost och sedan lite godis. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2012 16:17 |
|
-Patronus-
Elev |
20 nov, 2012 16:26 |
|
Neeyum
Elev |
have you ever gotten to a point in a text conversation where suddENLY EVERYTHING IS CAPSLOCK AND YOU’RE BOTH JUST SCREAMING AT EACH OTHER FOR NO REASON
20 nov, 2012 16:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Tvilling: Skrivet av Li: Skrivet av Tvilling: För en gångs skull har vi en jättebra SO bok men den får vi självklart inte ta med hem, så det är skitsvårt att plugga hemma ju. :< Åååh vad är det för bok? /blivande SO-lärare, nyfiken Det är en geografi bok, Puls tror jag den heter. ^^ Den har bra text, inte helt fullsmockad med text som vår gamla bok, och bra bilder och sånt typ. Dom har vi också!!♥ Dom är jätte bra! Hej 20 nov, 2012 16:36 |
|
baramin
Elev |
Hmm ok. Kära Dalatrafik. Om ni kunde matcha lite avgångar till Borlänge med tider för stockholmståget vore det JÄTTEBRA. Mvh, Har ingen nytta av bussar som kommer tio minuter efter att tåget åkt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 nov, 2012 16:42 |
|
Neeyum
Elev |
ALLA FYLLER ÅR IDAG.
I mean GinnyOlivia, Frivolt, cave trouble, One Directions gitarrist och USA's vicepresident 20 nov, 2012 16:59 |
|
Pixie
Elev |
![]() skrollade runt på tumblr och ba oj det där är väl en doctor ur classic who? svar: det var tom hiddleston VAD TÄNKER JAG MED </////3
20 nov, 2012 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen