@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fira din ett år och en dag på mugglis då! 20 nov, 2012 15:08 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fira din ett år och en dag på mugglis då! Haha, ja Everything is Dramione and nothing hurts. 20 nov, 2012 15:44 |
|
Ginny00
Elev |
Songpopsongpopsongpop SLUTA SPELA MED MIG OK
20 nov, 2012 15:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Varför ska jag må så illa för? Usch. Är du också sjuk? Me too. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2012 15:59 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Har så JÄVLA mycket läxor!!!!!!!!!!!!
Och jag är hungrig :c ![]()
20 nov, 2012 16:03 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Har så JÄVLA mycket läxor!!!!!!!!!!!! Och jag är hungrig :c NEJ, INTE ÄR DU HUNGRIG OCKSÅ. xD Men stackars dig i alla fall...
20 nov, 2012 16:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Almson: I KNOW, LIFE IS JUST CRUEL XDSkrivet av Ginny!!!!: Har så JÄVLA mycket läxor!!!!!!!!!!!! Och jag är hungrig :c NEJ, INTE ÄR DU HUNGRIG OCKSÅ. xD Men stackars dig i alla fall... Tack för sympatin (visst är det s¨det heter? LOL XD) XC Jag fattar bara inte varför lärarna ska plåga och tortera en såhär?! D: ![]()
20 nov, 2012 16:06 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Almson: I KNOW, LIFE IS JUST CRUEL XDSkrivet av Ginny!!!!: Har så JÄVLA mycket läxor!!!!!!!!!!!! Och jag är hungrig :c NEJ, INTE ÄR DU HUNGRIG OCKSÅ. xD Men stackars dig i alla fall... Tack för sympatin (visst är det s¨det heter? LOL XD) XC Jag fattar bara inte varför lärarna ska plåga och tortera en såhär?! D: Haha jaa Dx Hade 3 prov härom veckan, TAACK liksom
20 nov, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen