@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
2 timmars sömn, feber och jag kan inte andas alls genom näsan. Fan vad underbart det är att jobba nu ♥
20 nov, 2012 09:12 |
|
Borttagen
|
Skolan är tråkig. D:
20 nov, 2012 09:13 |
|
Tvilling
Elev |
För en gångs skull har vi en jättebra SO bok men den får vi självklart inte ta med hem, så det är skitsvårt att plugga hemma ju. :<
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 nov, 2012 09:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Tvilling: För en gångs skull har vi en jättebra SO bok men den får vi självklart inte ta med hem, så det är skitsvårt att plugga hemma ju. :< Åååh vad är det för bok? /blivande SO-lärare, nyfiken without something there is no nothing 20 nov, 2012 10:24 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Tvilling: För en gångs skull har vi en jättebra SO bok men den får vi självklart inte ta med hem, så det är skitsvårt att plugga hemma ju. :< Åååh vad är det för bok? /blivande SO-lärare, nyfiken Det är en geografi bok, Puls tror jag den heter. ^^ Den har bra text, inte helt fullsmockad med text som vår gamla bok, och bra bilder och sånt typ. ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 nov, 2012 11:54 |
|
Neeyum
Elev |
BUT
WHAT JUST HAPPENED 20 nov, 2012 12:44 |
|
Solkatten
Elev |
Får ont i nacken av att ligga ner ibland...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2012 12:46 |
|
Jinora
Elev |
ASDFGHJKL JAG FICK SMS OM ATT JAG VANN 4 BILJETTER TILL LISEBERG WOOHOOOOOOOOOOOOOOOO!
Haha i en Kalle Anka tävling, julkryss Första tävlingen jag vinner asdfghjkl Men nt första pris aws. *poke Luna.Lovegood 20 nov, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2012 13:06 |
|
Neeyum
Elev |
well
that escalated quickly 20 nov, 2012 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen