@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack ♥Skrivet av GinnyOlivia: eeeek klockan är åtta vilket är en acceptabel tid att gå och lägga sig och det är min födelsedag imorgon : D Grattis i förskott! ![]()
19 nov, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Jag har fastnat för Mad Men. Gah. Varför ska jag alltid falla för sånt? Och särskilt intro-låten. T_T
19 nov, 2012 20:11 |
|
Pixie
Elev |
19 nov, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2012 20:25 |
|
Pixie
Elev |
19 nov, 2012 20:26 |
|
Freja
Elev |
Fan.
Missade min ettårsdag på mugglis igår. -.- Everything is Dramione and nothing hurts. 19 nov, 2012 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2012 20:42 |
|
Almson
Elev |
NU MÅSTE NI VÄLJA MELLAN: WINTERSHADOWS, SUMMERSHADOWS, FALLSHADOWS/AUTUMNSHADOWS ELLER SPRINGSHADOWS! DETTA ÄR VIKTIGT! VÄLJ NU NU NU! ♥
19 nov, 2012 20:59 |
|
Pixie
Elev |
19 nov, 2012 21:02 |
|
Caius
Elev |
Ok, fyfan vad läskigt. Jag tror att jag ska gå och gömma mig i hörnet bakom akvariumet (ok, svårt val, har två hörn som vardera har ett akvarium).
Min skiss som jag färgade på Nikon och min typ färdiga sak på en Zephyx har hamnat i kategorin för de populäraste bilderna den här veckan. :c Hjälp mig. D: Jag kan inte säga "nej" och jag har jätte mycket att göra redan som det är + att jag känner mig jätte taskig när jag inte svarar på de pm som folk skickar till mig och frågar om jag kan rita något till dem... D: Snyft. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 nov, 2012 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen