@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2012 19:43 |
|
Ginny00
Elev |
gatljus.blogg.se
Har bråkat med designen i en evighet nu och är fortfarande inte klar xD VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ FÄRDIGA DESIGNER 19 nov, 2012 19:49 |
|
GinnyOlivia
Elev |
19 nov, 2012 19:56 |
|
EmahS
Elev |
19 nov, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag hatar förkylningar... Det är jättejobbigt. Använda nässpray eller näsdukar är dock skönt när det behövs 19 nov, 2012 20:01 |
|
Solkatten
Elev |
Åh. Himlen är helt kolsvart också lyser halvmånen jättestarkt. Så himla fint! Ser den jätte tydligt från mitt fönster. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2012 20:01 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar förkylningar... Det är jättejobbigt. Använda nässpray eller näsdukar är dock skönt när det behövs haha ja. men jag spar nässprayet tills jag ska sova.
19 nov, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2012 20:03 |
|
GinnyOlivia
Elev |
eeeek klockan är åtta vilket är en acceptabel tid att gå och lägga sig och det är min födelsedag imorgon : D
![]()
19 nov, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: eeeek klockan är åtta vilket är en acceptabel tid att gå och lägga sig och det är min födelsedag imorgon : D Grattis i förskott! 19 nov, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen