Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Jag trodde jag hade dig. Jag trodde att jag kunde lita på dig. Jag trodde du tyckte jag var en av dina bästa vänner. Men till och med du tycker jag är jobbig och undviker mig. Nu har jag bara en nära vän att lita på. För du fattar väl att jag inte kan lita på dig efter det här. Och att lägga just den videon. Så patetiskt. Det var jag som visade dig hela SP, utan mig skulle du inte veta ett piss om dem. Och just den videon. Det var den första sången jag hörde av dem. Varför använder alla alltid Simple Plan för att kunna klaga på mig. Och antagligen har du talat skit om mig också, och hatat mig. Du är en jävla idiot som inte skulle klara dig själv ens en minut. Du är i ett sånt fucking behov av dina vänner så det inte är klokt. Sen, när du har nån annan vid din sida så kan du trycka ner mig. Men du ska inte få fortsätta. Om det är nåt du tycker jag gör fel så kan du säga det face to face åt mig, du behöver inte skriva på din blogg så att nu andra halvan av skolan, den som förr tyckte jag var helt okej nu hatar mig. Visst, du tog bort inlägget, och förlät mig. Varför i helvete är det alltid jag som ska be om förlåtelse? Jag tänker inte stå och skämmas i ett hörn och vänta på att alla andra ska komma och berätta att de ger förlåtelse. Jag har inte bett om det, okej? Men ja, du har rätt, jag har kanske varit lite dryg ibland, men du då? Har inte du varit det?
Sluta vara så idiotisk och gör något åt dina angst istället för att skylla på en massa saker, du har rätt att vara elak, för du är ju i tonåren. tycker Rymdkonungen... 7 mar, 2013 15:19 |
|
JosefinFini
Elev |
Dracos Tvillingsyster: Aaw ♥ Du är jättefin Elsa ♥ Det känns skönt att veta att man inte är ensam om hur man känner c:
Det allra jobbigaste tycker jag är när man inte vet. Varför håller Moa på så? Vad då drar ner stämningen? Stämningen blir konstig när hon är ledsen, men inte innan. Det går inte ihop att hon skulle vara ledsen för att hon drar ner stämningen.. Det är ju någonting annat, det förstår man! Men det är ju så jobbigt att inte veta vad, man har ingen aning om hur man kan hjälpa henne :c Och sen verkar ju Mira vara ledsen och så också D: Ööööh allt är för komplicerat D: ![]()
7 mar, 2013 18:05 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Känner mig bra på att överreagera. Och när jag är ensam så får jag för mig en massa saker. T.ex att den här personen skulle varit elak. Det stämmer inte vill jag bara säga, var just ute på en timmespromenad med henne ;D tycker Rymdkonungen... 7 mar, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill bara rymma! Ta alla mina pengar och sticka till ett annat land. Det värkar som om min familj inte vill ha mig för att dom har så många hemligheter för mig och det gör så att jag inte känner mig trygg och mina klasskamrater vill inte ha mig, den ända vän jag hade har jag förlorat... Han går bara iväg med dom andra så jag blir ensam
7 mar, 2013 19:48 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill bara rymma! Ta alla mina pengar och sticka till ett annat land. Det värkar som om min familj inte vill ha mig för att dom har så många hemligheter för mig och det gör så att jag inte känner mig trygg och mina klasskamrater vill inte ha mig, den ända vän jag hade har jag förlorat... Han går bara iväg med dom andra så jag blir ensam Var i samma situation när jag gick i min gamla klass, inte med familjen då men med vännerna. Jag var alltid ensam på rasterna och grupparbeten var bara piss. Jag ville också försvinna, flytta bort. Men det blir bättre, om inte nästa vecka så om en månad eller några år. Det blir alltid bättre. Och om din ställning inte ändras så kan du tänka på när du blir myndig, då får du välja själv, du kan flytta utomlands. Då behöver du inte bo kvar. Men det blir bättre. Kram! ♥ tycker Rymdkonungen... 7 mar, 2013 19:56 |
|
lovegood99
Elev |
Så. Nu hr jag mejlat min kurator. Jah står inte ut med min sociala fobi längre...:s
7 mar, 2013 20:43 |
|
JosefinFini
Elev |
Åh jag förstår inte hur jag ska göra för att vara en bra vän! Det är säkert jättejobbigt att bli frågad varför man är ledsen och så där, men det blir ju inte bättre av att jag kramas och säger att jag finns om dem vill prata! D:
![]()
7 mar, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lovegood99: Så. Nu hr jag mejlat min kurator. Jah står inte ut med min sociala fobi längre...:s Bra som fan! Min kurator har verkligen hjälpt mig, hon fixade tid för behandling av social fobi med ljusets hastighet 7 mar, 2013 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Jag vill bara rymma! Ta alla mina pengar och sticka till ett annat land. Det värkar som om min familj inte vill ha mig för att dom har så många hemligheter för mig och det gör så att jag inte känner mig trygg och mina klasskamrater vill inte ha mig, den ända vän jag hade har jag förlorat... Han går bara iväg med dom andra så jag blir ensam Var i samma situation när jag gick i min gamla klass, inte med familjen då men med vännerna. Jag var alltid ensam på rasterna och grupparbeten var bara piss. Jag ville också försvinna, flytta bort. Men det blir bättre, om inte nästa vecka så om en månad eller några år. Det blir alltid bättre. Och om din ställning inte ändras så kan du tänka på när du blir myndig, då får du välja själv, du kan flytta utomlands. Då behöver du inte bo kvar. Men det blir bättre. Kram! ♥ Okej, jag förstår, men jag går bara i sjuan och varje kväll så får jag än klump i halsen för att jag är rädd för vad som ska hända dagen efter, jag har det mycket svårt! 7 mar, 2013 21:52 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lovegood99: Så. Nu hr jag mejlat min kurator. Jah står inte ut med min sociala fobi längre...:s Bra som fan! Min kurator har verkligen hjälpt mig, hon fixade tid för behandling av social fobi med ljusets hastighet Japp!! Nästan lite stolt över att jag vågade xD åhh, va bra Lycka till !! 8 mar, 2013 07:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen