@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tja. Tänkte dela med mig av denna awesome låten
19 nov, 2012 18:30 |
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2012 18:30 |
|
scarhead
Lärare |
19 nov, 2012 18:34 |
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: hej vem du nu är (om du nu är en mugglis) fortsätt skicka brev @ tumblr ni andra häng på jag har tråkigt ok Jag kan inte skicka med mitt tumblrnamn, för det är något fel på hela skiten, så jag måste fråga anonymt :c (I'm there... Somewhere...) 19 nov, 2012 18:47 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: hej vem du nu är (om du nu är en mugglis) fortsätt skicka brev @ tumblr ni andra häng på jag har tråkigt ok Jag kan inte skicka med mitt tumblrnamn, för det är något fel på hela skiten, så jag måste fråga anonymt :c (I'm there... Somewhere...) så det är....DU ♥ ♥ ♥ okej ¨du är typ världens bästa konstnär när det gäller niall. h ehehh *fangirl*
19 nov, 2012 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahahaha. Oh god.
Snacka om att vara tondöv alltså. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: hej vem du nu är (om du nu är en mugglis) fortsätt skicka brev @ tumblr ni andra häng på jag har tråkigt ok Jag kan inte skicka med mitt tumblrnamn, för det är något fel på hela skiten, så jag måste fråga anonymt :c (I'm there... Somewhere...) så det är....DU ♥ ♥ ♥ okej ¨du är typ världens bästa konstnär när det gäller niall. h ehehh *fangirl* Oh hell yeah (åtminstone en del av vad som har frågats, mwahaha) OMG ♥ I will draw him just 4 u C: 19 nov, 2012 18:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: hej vem du nu är (om du nu är en mugglis) fortsätt skicka brev @ tumblr ni andra häng på jag har tråkigt ok Jag kan inte skicka med mitt tumblrnamn, för det är något fel på hela skiten, så jag måste fråga anonymt :c (I'm there... Somewhere...) så det är....DU ♥ ♥ ♥ okej ¨du är typ världens bästa konstnär när det gäller niall. h ehehh *fangirl* Oh hell yeah (åtminstone en del av vad som har frågats, mwahaha) OMG ♥ I will draw him just 4 u C: tihi gud nejmen seriöst gör det jag älskar ditt sätt att rita. fab
19 nov, 2012 18:56 |
|
Celebikai
Elev |
19 nov, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen