@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det var en riktig skitdag idag tills en av mina bästa vänner kom hit lite spontant med en hemmagjord pizza!♥ Blev så glad att jag fuskar med min bantning lite!
19 nov, 2012 16:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag har gjort en Union J imagines tumblr, och wow jag har massa läxor och prov.. jag har inte tid med den uuuh <////3 LÄNKA! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2012 16:02 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Jag har gjort en Union J imagines tumblr, och wow jag har massa läxor och prov.. jag har inte tid med den uuuh <////3 LÄNKA! okej men om du skickar en tar det minst fem dagar att skriva (eller en helg) http://imagines-unionj.tumblr.com/
19 nov, 2012 16:03 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Neeyum - ♥. Gör inget dumt bara! Vi kan starta en fin liten klubb
"Alla vi som önskar att livet bestod av Mugglis, glädje och fröjd (vilket i princip är samma ska) så att vi slipper allt annat som är eländigt!" 19 nov, 2012 16:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: livet. allt jag finns, du kan ringa mig/skriva till mig på kik när som helst♥ Spoiler: Tryck här för att visa! THAT'S RIGHT! Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Min buss var en timme försenad i morse! Det var kallt...
Brukar stiga på 08:04, steg på 09:01 ... Lektionen började 08:45 och jag (och en annan) kom oss till fysiklektionen 09:15 19 nov, 2012 16:06 |
|
Neeyum
Elev |
tack alla fina jag älskar er♥
nu ska jag dricka kaffe och titta på nalle puh och det känns bättre nu actually! puss puss kram kram Lizzie LovegoodCelest GauntShauneeugglan hedwigLiSolkatten 19 nov, 2012 16:08 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jinora: Skrivet av TheFifthMarauder: Ähum ursäkta men det finns bara en Katta, just sayin. Skrivet av Luna Chang: Jag och TheFifthMarauder vann över filip och fredrik idag, och vi konmer göra det nästa vecka också!! Always! Vi kör vem kan slå Katta och Katta!^^ Hur får man Hanna till Katta? Katri fattar man ju och om det bara finns en varför Kallas båda för det då? Ähum för att Hanna är en katt såklart. 19 nov, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Jag satt och googlade om tips om personligt brev och ett av de första resultaten var "Japansk grammatik" som råkar vara en av mina största sysselsättningar näst efter att söka jobb nu för tiden. Som om jag inte är nog distraherad ändå liksom! Dumma google.
19 nov, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen