Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8822 8823 8824 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
hejdå jag älskar er

Varför säger du hejdå?

vill inte längre

19 nov, 2012 15:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
hejdå jag älskar er

Varför säger du hejdå?

vill inte längre

Du får inte ta livet av dig om det är det du tänker göra. Du får inte, du får inte!!! Vad som än har hänt så finns det en väg ut, även om den känns långt bort. Du klarar det, det vet jag♥

19 nov, 2012 15:22

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Tycker prefekter borde radera gamla trådar som inte används längre. Bara onödigt och tar plats. Varför inte ta bort trådar helt och hållet istället för att bara låsa dem? Helt meningslöst om ni frågar mig. Liksom; de gör ingen nytta i alla fall.

I don't get the point.

Men en tråd kan ju innehålla ett viktigt budskap även fast den är slåst.
Det kan ju också vara kul att titta tillbaka på vad man eller andra skrev för ett år sedan och så vidare

Fast vissa är ju helt ointressanta. Som exempel dem trådarna där någon liksom bara har skrivit "hej" i eller något. o.o

Ja där har du en poäng
Men det skulle nog bli mycket diskussion om vilken tråd som är "viktigt" och vilken som inte är det

19 nov, 2012 15:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Luna Chang:
Jag och TheFifthMarauder vann över filip och fredrik idag, och vi konmer göra det nästa vecka också!!

Always! Vi kör vem kan slå Katta och Katta!^^
Ähum ursäkta men det finns bara en Katta, just sayin.

Hur får man Hanna till Katta? Katri fattar man ju och om det bara finns en varför Kallas båda för det då?

19 nov, 2012 15:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
hejdå jag älskar er

Varför säger du hejdå?

vill inte längre

VADÅ VILL INTE LÄNGRE??

19 nov, 2012 15:46

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Neeyum:
hejdå jag älskar er

Varför säger du hejdå?

vill inte längre

VADÅ VILL INTE LÄNGRE??

livet. allt

19 nov, 2012 15:49

Pixie
Elev

Avatar


Jag har gjort en Union J imagines tumblr, och wow jag har massa läxor och prov..
jag har inte tid med den uuuh <////3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

19 nov, 2012 15:49

Li
Biträdande rektor

Avatar


Neeyum::

Livet kan ibland vara riktigt bitchigt men kom ihåg att det alltid blir bättre, det lovar jag. Det blir alltid bättre. Kram kram, finns här om du vill prata även om jag är en "gamling" höhö

without something there is no nothing

19 nov, 2012 15:52

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kom precis hem från tandläkaren. Har spänt till min tandställning nu väntar jag bara in smärtan. -.-"
_____________________________________________
Pigfarts is real!
vet hur det känns :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

19 nov, 2012 15:57

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Neeyum::

Livet kan ibland vara riktigt bitchigt men kom ihåg att det alltid blir bättre, det lovar jag. Det blir alltid bättre. Kram kram, finns här om du vill prata även om jag är en "gamling" höhö

tack så mycket, vet inte riktigt mer vad jag kan säga!♥
allting är bitch just nu känns det som

19 nov, 2012 15:57

1 2 3 ... 8822 8823 8824 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.