@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
vill inte längre 19 nov, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Du får inte ta livet av dig om det är det du tänker göra. Du får inte, du får inte!!! Vad som än har hänt så finns det en väg ut, även om den känns långt bort. Du klarar det, det vet jag♥ 19 nov, 2012 15:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Tycker prefekter borde radera gamla trådar som inte används längre. Bara onödigt och tar plats. Varför inte ta bort trådar helt och hållet istället för att bara låsa dem? Helt meningslöst om ni frågar mig. Liksom; de gör ingen nytta i alla fall. I don't get the point. Men en tråd kan ju innehålla ett viktigt budskap även fast den är slåst. Det kan ju också vara kul att titta tillbaka på vad man eller andra skrev för ett år sedan och så vidare Fast vissa är ju helt ointressanta. Som exempel dem trådarna där någon liksom bara har skrivit "hej" i eller något. o.o Ja där har du en poäng Men det skulle nog bli mycket diskussion om vilken tråd som är "viktigt" och vilken som inte är det 19 nov, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jinora: Skrivet av TheFifthMarauder: Ähum ursäkta men det finns bara en Katta, just sayin. Skrivet av Luna Chang: Jag och TheFifthMarauder vann över filip och fredrik idag, och vi konmer göra det nästa vecka också!! Always! Vi kör vem kan slå Katta och Katta!^^ Hur får man Hanna till Katta? Katri fattar man ju och om det bara finns en varför Kallas båda för det då? 19 nov, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2012 15:46 |
|
Neeyum
Elev |
livet. allt 19 nov, 2012 15:49 |
|
Pixie
Elev |
Jag har gjort en Union J imagines tumblr, och wow jag har massa läxor och prov..
jag har inte tid med den uuuh <////3
19 nov, 2012 15:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Neeyum::
Livet kan ibland vara riktigt bitchigt men kom ihåg att det alltid blir bättre, det lovar jag. Det blir alltid bättre. Kram kram, finns här om du vill prata även om jag är en "gamling" höhö without something there is no nothing 19 nov, 2012 15:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: vet hur det känns :sKom precis hem från tandläkaren. Har spänt till min tandställning nu väntar jag bara in smärtan. -.-" _____________________________________________ Pigfarts is real! ![]()
19 nov, 2012 15:57 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Li: Neeyum:: Livet kan ibland vara riktigt bitchigt men kom ihåg att det alltid blir bättre, det lovar jag. Det blir alltid bättre. Kram kram, finns här om du vill prata även om jag är en "gamling" höhö tack så mycket, vet inte riktigt mer vad jag kan säga!♥ allting är bitch just nu känns det som 19 nov, 2012 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen