Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp jag är liksom trevlig och massa sånt och du bara VARFÖR ÄR JAG SIST #OFFENDEDSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Kvällen igår var verkligen episk!!!!! Inte nog med en eldig debatt (om HBTQ+ på Nicos födelsedag......Är det bara jag som ser symboliken) Så insåg jag hur viktiga ni är för mig (och hur bra vi är på att dissa folk) Ni är verkligen min familj (skit i blod.....Ni är det!!!)GinnyHermionePotterLunaLovegood123WeasleyHufflepuffTonks/LunaBelluna tonkstjenaAthena 1.0 (Hoppas jag inte glömde någon!) för att vi stod upp för varandra och för att vi lärde oss en ny sak som Emma själv hittat på! #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille Jag kommer alltid minnas den här dagen och jag är väldigt glad över att ha lärt känna er och The Percy Jackson Club ni är min familj allt utom blod!♥♥♥♥♥ Och jag ger också kramar till The Percy Jackson Club!♥♥♥♥♥ #WeAreThePrideChampions #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassorintebaratjejochkille ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Alla kommer med så episka och tacksamma svar och jag bara "Varför står jag sist?". Jag tycker verkligen att jag är fantastiskt duktig på att skriva svar! (Varför är jag bästa vän med dig Pigson varför?) ![]()
29 jan, 2017 09:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Kvällen igår var verkligen episk!!!!! Inte nog med en eldig debatt (om HBTQ+ på Nicos födelsedag......Är det bara jag som ser symboliken) Så insåg jag hur viktiga ni är för mig (och hur bra vi är på att dissa folk) Ni är verkligen min familj (skit i blod.....Ni är det!!!)GinnyHermionePotterLunaLovegood123WeasleyHufflepuffTonks/LunaBelluna tonkstjenaAthena 1.0 (Hoppas jag inte glömde någon!) för att vi stod upp för varandra och för att vi lärde oss en ny sak som Emma själv hittat på! #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille Jag kommer alltid minnas den här dagen och jag är väldigt glad över att ha lärt känna er och The Percy Jackson Club ni är min familj allt utom blod!♥♥♥♥♥ Och jag ger också kramar till The Percy Jackson Club!♥♥♥♥♥ #WeAreThePrideChampions #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassorintebaratjejochkille ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Alla kommer med så episka och tacksamma svar och jag bara "Varför står jag sist?". Jag tycker verkligen att jag är fantastiskt duktig på att skriva svar! Jäpp du är helt FANTASTISKT på att skriva jätte roliga svar xD 29 jan, 2017 09:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Japp jag är liksom trevlig och massa sånt och du bara VARFÖR ÄR JAG SIST #OFFENDEDSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Kvällen igår var verkligen episk!!!!! Inte nog med en eldig debatt (om HBTQ+ på Nicos födelsedag......Är det bara jag som ser symboliken) Så insåg jag hur viktiga ni är för mig (och hur bra vi är på att dissa folk) Ni är verkligen min familj (skit i blod.....Ni är det!!!)GinnyHermionePotterLunaLovegood123WeasleyHufflepuffTonks/LunaBelluna tonkstjenaAthena 1.0 (Hoppas jag inte glömde någon!) för att vi stod upp för varandra och för att vi lärde oss en ny sak som Emma själv hittat på! #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille Jag kommer alltid minnas den här dagen och jag är väldigt glad över att ha lärt känna er och The Percy Jackson Club ni är min familj allt utom blod!♥♥♥♥♥ Och jag ger också kramar till The Percy Jackson Club!♥♥♥♥♥ #WeAreThePrideChampions #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassorintebaratjejochkille ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Alla kommer med så episka och tacksamma svar och jag bara "Varför står jag sist?". Jag tycker verkligen att jag är fantastiskt duktig på att skriva svar! (Varför är jag bästa vän med dig Pigson varför?) #TRIGGIRD 29 jan, 2017 09:28 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *dör av skratt* #TRIGGIRD Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Japp jag är liksom trevlig och massa sånt och du bara VARFÖR ÄR JAG SIST #OFFENDEDSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Kvällen igår var verkligen episk!!!!! Inte nog med en eldig debatt (om HBTQ+ på Nicos födelsedag......Är det bara jag som ser symboliken) Så insåg jag hur viktiga ni är för mig (och hur bra vi är på att dissa folk) Ni är verkligen min familj (skit i blod.....Ni är det!!!)GinnyHermionePotterLunaLovegood123WeasleyHufflepuffTonks/LunaBelluna tonkstjenaAthena 1.0 (Hoppas jag inte glömde någon!) för att vi stod upp för varandra och för att vi lärde oss en ny sak som Emma själv hittat på! #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille Jag kommer alltid minnas den här dagen och jag är väldigt glad över att ha lärt känna er och The Percy Jackson Club ni är min familj allt utom blod!♥♥♥♥♥ Och jag ger också kramar till The Percy Jackson Club!♥♥♥♥♥ #WeAreThePrideChampions #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassorintebaratjejochkille ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Alla kommer med så episka och tacksamma svar och jag bara "Varför står jag sist?". Jag tycker verkligen att jag är fantastiskt duktig på att skriva svar! (Varför är jag bästa vän med dig Pigson varför?) #TRIGGIRD ![]()
29 jan, 2017 09:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Kram till
Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 29 jan, 2017 09:38 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Krmp på dig med Millie och er andra♥♥♥♥♥ Jag är så himla glad som har turen att känna er som min familj och vänner♥♥♥
29 jan, 2017 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KRAM!!!!!!!!!!! 29 jan, 2017 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KRAAAAAM MILLIE!!!! 29 jan, 2017 09:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KRAAM!!!! Mina kramar går till er också för att ni var fantastiska igår! 29 jan, 2017 10:02 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Kram till Allyson, LunaLovegood123, WeasleyHufflepuff, Tonks/Luna, Belluna tonks, tjena, Athena 1.0 För att ni är så fantastiska och för att vi stöttade varandra i PJ-club igår! Om vi inte hade gjort det så hade Trollen vunnit! SÅ KRAAAM!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kram Milli #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille 29 jan, 2017 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen