vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Dansar den sittande "publikdansen" från Grease till en låt från RENT.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 dec, 2011 10:27 |
|
Borttagen
|
Har precis kommit hem
19 dec, 2011 11:50 |
|
LL
Elev |
jag sitter inne på mugglis föstås och jag har jätte sjukt i huvet! PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
hej jag vill ha vänner, snällaa! 19 dec, 2011 13:51 |
|
ninja
Elev |
Har en håltimme på 2 timmar, precis ätit kexchoklad och mår illaaa
19 dec, 2011 14:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tittar på Simpsons.
19 dec, 2011 16:01 |
|
Borttagen
|
dricker Cola
19 dec, 2011 16:01 |
|
MizzNina
Elev |
LYssnar på soundtracket från "Once more with feeling" Buffy the vampireslayer ftw.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 dec, 2011 16:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på diskmaskinen och skulle hoppas att pappa inte stängt av TV:n och satt på diskmaskinen
19 dec, 2011 16:20 |
|
Neaa94
Elev |
Skrattar mig lycklig över att äntligen vara klar med samhälls tentamen
bara eng, fra, ma och bild kvar nu tummen upp för det (Y) 19 dec, 2011 16:28 |
|
Enchanted
Elev |
Lyssnar på julmusik och letar efter recept
19 dec, 2011 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen