vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Det är sjukt mysigt, gör det typ varje morgon :3
19 dec, 2011 07:26 |
|
Borttagen
|
Har nyss matat mina drakar, tänkte gå och klä på mig nu.
19 dec, 2011 07:27 |
|
Dini99
Elev |
AAAAHhh nu bblir jag lite avis :-//
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 dec, 2011 07:28 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
19 dec, 2011 08:44 |
|
ikka
Elev |
Sitter & käkar frukost och är allmänt glad för att det snöar :> Kommer dock bli ett helvete att cykla till skolan, hehe.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 dec, 2011 08:51 |
|
MizzNina
Elev |
Lyssnar på soundtracket från Cry Baby ♥. Fixar frukost och spejar runt på Facebook..
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 dec, 2011 08:57 |
|
expelliarmus
Elev |
Sitter i skolan och lyssnar på alla som har panik över sitt kommande spanskaprov :'> Underhållning! Tur att man läser japanska då.
19 dec, 2011 09:19 |
|
AlexZz
Elev |
19 dec, 2011 09:32 |
|
Neaa94
Elev |
sitter i skolan och skriver på samma samhälls tentamen som i går kväll JÄTTE ROLIGT!!!
19 dec, 2011 09:39 |
|
J00KERN
Elev |
19 dec, 2011 09:48 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen