Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
jag vågade gå till konsum och köpa energidricka, AH hade typ panik och var helt skakig och ville bara springa därifrån, men jag gjorde det!!! är typ lite stolt över mig själv.
30 aug, 2011 12:56 |
|
kinshaw
Elev |
30 aug, 2011 13:00 |
|
Parseltongue
Elev |
Vill också ha energidryck, mums! Skulle nog kunna behöva en del energi just nu med, är lagom trött :p
30 aug, 2011 13:21 |
|
Borttagen
|
Det är väldigt tungt att lägga upp bilder på sig själv när man avskyr sitt utseende.
30 aug, 2011 13:48 |
|
kinshaw
Elev |
30 aug, 2011 14:45 |
|
childhoodlight
Elev |
30 aug, 2011 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är väldigt tungt att lägga upp bilder på sig själv när man avskyr sitt utseende. ^ word big time 30 aug, 2011 15:25 |
|
Celebikai
Elev |
BECAUSE TONIGHT BELONG TO LOVERS, BECAUSE TONIGHT BELONG TO US!
^hörde Veronica Maggio den förut på Polar Music Prize, visste inte att det var en Patti Smith-låt x3 ![]()
30 aug, 2011 19:10 |
|
kinshaw
Elev |
30 aug, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Kom på idag att mitt "elevhem" (Arbetslag, som det heter) i min riktiga skola, är blå.
Som i Ravenclaws. Och alla i min klass är smarta, så då blev jag extra glad över att jag bytt klass. Hehe Vår bas, "uppehållsrum", är blå. Nej men herreeguud. Alla våra arbetslagfärger är som i elevhemmen! A- basen: Röd. B- Basen: Blå. C- Basen: Gul. D- Basen: Grön. det är ganska läskigt.... 1 sep, 2011 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen