the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac såg på Theodore och funderade skulle han vara elak och väcka theo eller snäll och inte väcka theo??
15 nov, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
Theodore sov ganska så lugnt. Han ville skolka i dag.
15 nov, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Isac tog upp en krona
" Klave väck Theo krona låt honom vara " sa Isac och kastade kronan upp i luften.
15 nov, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
Theodore rörde sig lite grann åt sidan.
15 nov, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
" Hm klave otur Theo " sa Isac då pengen landade på klave. Han gick fram till Theo lufte upp honom och vände upp och ner på honom.
15 nov, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Theodore vaknade förvirrat upp.
"huh vänta va?" sa Theodore som inte riktigt fattade vad som hände.
15 nov, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
" Godmorgon " sa Isac och släppte ner Theo på golvet och tänkte det knepet fungerar alltid.
15 nov, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Theodore var fortfarande lite förvirrad.
"varför väckte du mig?" frågade Theodore lite osäkert.
15 nov, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
" För att det blev klave och klave var väcka dig och Krona var låta dig vara " sa Isac och log. Han lät alltid sin peng avgöra då han inte själv kunde bestämma sig.
15 nov, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
"åh...godnatt igen" sa Theodore som tänkte gå och lägga sig igen.
15 nov, 2015 20:22
|
Du får inte svara på den här tråden.