D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag kunde inte säga något längre. allt sög. en av de två viktigaste personerna jag hade i mitt liv var borta. och jag skulle aldrig mer få träffa henne.
27 okt, 2015 22:52 |
|
Borttagen
|
Varför kunde Draco och Joe inte se mig? Visst jag var död men jag hade valt att stanna kvar. Jag krammar om Draco och han rycker till. Kände han mig?
27 okt, 2015 23:03 |
|
Shadow of hope
Elev |
Det gjorde så jäkla ont att jag inte kunde hjälpa Draco.
Jag kände Draco rycka till och såg Hermione stå där, fast nu så var hon... Ett spöke. "He-Hermione?" Sa jag tyst och kollade upp på henne.
27 okt, 2015 23:07 |
|
Borttagen
|
jag stirrade på skepnaden av hermione.
"va?" sa jag ledset och förvirrat. jag kollade på Joe. "ser du också det där?" 27 okt, 2015 23:08 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade på honom och nickade innan jag kollade tillbaks på Hermione. "Is it re-really you?" Frågade jag henne.
27 okt, 2015 23:11 |
|
Borttagen
|
jag kollade mellan hermiones livlösa kropp och hermione flera gånger.
"men va... men du..." sa jag förvirrat medans jag kollade mellan de två hermionesarna. 28 okt, 2015 09:38 |
|
Borttagen
|
- Jag valde att stanna kvar, svarar jag lungt.
28 okt, 2015 09:39 |
|
Borttagen
|
"men.. va.." jag förstod fortfarande inte riktigt.
jag ställde mig upp och gick fram till hermione. jag räckte fram min hand och den åkte igenom henne. jag drog fort tillbaka den och kollade på joe och sen på hermione. "nej. varför? du förtjänar att vila i frid." sa jag och torkade bort den sista tåren från min kind. 28 okt, 2015 09:43 |
|
Borttagen
|
- Det blir ingen frid ifall jag inte är säker på att ni klarar av det här.
28 okt, 2015 09:45 |
|
Borttagen
|
"nej." sa jag.
"nej, hermione, du får inte," sa jag och kände att jag var på väg att börja gråta igen. 28 okt, 2015 09:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen